Ford Mustang 2006 V6-ot mennyibe kerül fenntartani, vélemények?
Lehetőségem lenne vásárolni mindössze 7000€-ért egy 2006-os v6 mustangot Ausztriában, ez végül is majdnem olyan árban van mint Amerikában,így szerintem megéri.
Jelenleg egy 320D e46-al járok,de mindig is vonzottak az amerikai autók,csak hát elég ritkák,drágák Európában,Amerikához képest. Ezért inkább hanyagoltam a dolgot.
A gazdája szerint jóval olcsóbb fenntartani mint az e46-ot(még el is hiszem mivel amennyit erre a ...-ra költöttem az hihetetlen)Állítólag az alkatrészek annyiba kerülnek mint egy mondeohoz.
Kinek mi a véleménye az autóról,fenntartási költségeiről?
2"
Mert szerinted a BMW az olcsó mi? A 20-4D Zabálja az olajat, elkokszolja a motort, törik a leállító csappanytyú, a főtengely törés sem ritka, állandó EGR problémái vannak, a nagynyomású rendszert már nem is említem.
Ehhez képest mustang V6-osa olyan mint egy faék. Van hozzá minden, csak be kell hozni, de legalább nem kell 3 havonta javítani.
Az igényesebb műhelyeket meg nemérdekli milyen autót viszel be hozzájuk. Bármit megjavítanak. De ha te a Bélához hordod az autód a sarokra, ne csodálkozz ha nem mer hozzányúlni. A kóklerek is tisztában vannak a korlátaikkal.
Igazából alkatrész ügyileg szerintem nem lesz probléma mivel Nezsiderben van egy nagyon jó amerikai autó szerelő ahova idáig is hordták és ő elvileg bármit megcsinál,beszerez. De szerencsére idáig a gazdája elmondása szerint semmi nagyobb problémája nem volt.
Meg ahogy olvasgattam ezek az autók igazából nagyon egyszerű konstrukciók,kevés elektronikával, és igazából nem igen van mi elromoljon rajta.
A fenttartása a benzinköltséget leszámítva egyáltalán nem vészes.
Egyszerű, könnyű technika, nincs túlbonyolítva, sokan otthon szerelik viszonylag egyszerűen, de nem szokott sok baja se lenni amúgy.
Az alkatrészek tényleg Mondeo árban vannak, nem vészesek, és a posta sem vészes, egyedül a nagyobb alkatrészekre (mint pl karosszériaelemekre) szokott többe kerülni a postaköltség.
De érdemes olvasgatnod népitéleten, és például Ford Mustang fórumokon, ahová Ford Mustang tulajok járnak.
például itt:
Amúgy a fogyasztás sem vészes, a V6-os hétköznapi menetdinamikával vegyesben 10 liter környékén is el van, és nyilván egy Mustanggal nem pont spórolás a cél, de pont ez a lényege, hogy sportos autó, ami a hétköznapokban is használható, én a helyedben mindenképp vennék, ne hagyd hogy lebeszéljenek a " jájj ez az amerikai 30 litert eszik garázsból kiállva alapjáraton" meg egyéb erős autót életükben ki nem próbált "nagyokosok"..:))
Egyedül én a helyedben azt fontolnám meg, hogy nem-e V8-ast akarsz, persze az már kicsit drágábba kerül..:)
Majd írd meg végül hogy mi lett, sok sikert hozzá!
Volt szerencsem vadiuj V6os Mustanghoz es sajnos csak kulsoleg volt Mustang feelingje. Persze a homokon ugyanugy kifarolt mint nagyobb testvere, de elozni, gyorsulni nagyon siralmas volt vele. Persze en mondom ezt ugy hogy nekem alapjaraton V8 van otthon, vagyis megszoktam hogy evek ota dorombol a V8 a seggem alatt es mikor kirandulni mentunk a berauto Mustanggal, akkor nagy csalodas volt a teljesitmenye, de szo mi szo a fenykepeken qrva menonek neztunk ki a koromfekete csillogo paripa mellett ;)
szerintem is vedd meg, ha nem szoktal hozza, hogy V8at vezetsz nem fogod eszrevenni a V6 'gyengeseget'.
Sok sikert hozza!
Utolsó:
Mázlista vagy!:)):D
Amúgy ha a V6 gyenge volt, akkor szerintem az Ecoboost-os verziótól falra másznál, aminek még hangja sincs...D
A tulajok amúgy azt szokták mondani, hogy jó a V6 is, csak ne üljön be az ember egy V8-asba, mert utána kicsit csalódás lesz a V6.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!