Az Audi 4.2 TDi motorral tapasztalatok?
Figyelt kérdés
Igazából a megbízhatósága érdekel és a szervizigénye, 2008 körüli kiadásból.2016. jan. 12. 21:52
1/10 anonim válasza:
Maga a motor nem rossz konstrukció, eddig nem nagyon jött elő semmi nyavaja rajtuk, legalábbis én nem tudok róla. Persze ettől egy turbódízel még, tehát bármikor behalhat a 8 injektor + magasnyomású + turbó. Ezek a tételek már külön külön is gazdasági totálkárt jelenthetnek. Amúgy nagyon megbízhatóak, de aki ekkora dízel dögöt vett újonnan, az tuti nagyon sokat ment, tehát sok-sok km lesz bennük. A váltót még nem is említettem.
2/10 anonim válasza:
Nekem A6 volt 3.0i.
Nagyon ment, a gázreakciója valami hihetetlen volt, és élmény volt vele minden perc, amit vezettem.
Dízel kocsim még nem nagyon volt
De a kocsi neve már adja a feelinget, főleg ha beleülsz.
3/10 anonim válasza:
Szomszédomnak volt ilyen!Van szerviz igénye,aminek az összege nem pár ezer forintos tétel,viszont ha megkapja a törődést nem nagyon van baja!Viszont tényleg csak akkor vegyél ilyet,hogy ha baj van akkor ki tudod fizetni az akár 7 számjegyű szervizelést,és utána nem parizeres levesen kell élj fél évig!
4/10 anonim válasza:
egy 4 hengeres dízelnél sem a fogyasztás a probléma, hanem az esetleges javítások... na, a biturbó v8-ban majdnem mindenből 2x annyi van
5/10 anonim válasza:
Csak kifejezetten tőkeerős embereknek ajánlom. Csak akkor vegyél ilyet, ha megengedik, hogy a megtett kilométereket és a teljes hibakód történetet megengedik kiolvasni a komputerből. Ha nem, akkor annak oka van.
6/10 anonim válasza:
Jollynak volt 4.2 tdi a8, de eladta mert sok probléma volt vele :D
7/10 anonim válasza:
Még ő is csak 3.0-át engedett meg magának, nem 4.2 volt neki.
8/10 anonim válasza:
Mindenhol mást írnak
"A tulajdonos maga az előadó, Jolly volt akkoriban. Mivel a négyliteres, dízel A8-cal kezdett egyre több baj lenni, ezért azóta lecserélte egy BMW 730d-re. Ennek barátibb a fogyasztása is, 12 liter helyett autópályán csak 8-9 litert kér." - [link]
9/10 anonim válasza:
Jaa, eltévesztettem akkor :D
Na de heti 3000 km után nem csoda hogy kezdett széthullani az autó.
10/10 anonim válasza:
Ezek az autók megbizhatóak, mind motorikusan mind az elektromso rendszer, elvégre az audi felső kategóriája. Amire fel kell készülni magas szervíz költség, csak hozzá értő tudja javítani, tehát ez nem egy falusi szerelőnek való, ide bizony kellenek speciális szerszámok stb, amit lehet csak audi szervizbe tudnak majd megcsinálni. A félő az ebbe, hogy találsz egy ilyen autót mutat az óra 250 ezer km-t , van benne legalább 400 ezer km. Tehát ennyi km-nél komoly felújítás kell már, ami drága. Prémium márka felszereltség. Ha talál az ember egy keveset futott,de végig szervizelt darabot az jó is lehet. De tényleg javaslom átgondloni, aki ilyen autót vett 2008-ba annak az üzemanyag nem számított, tehát minimum évi 30 ezer km, tehát az 8 év alatt minimum 240 ezer km és 4-5-6 millió forint egy ilyen autó. Egy biztos mindenképpen költened kell egy ilyen korú és használt autóra. Ha ragaszkodol hozzá, akkor egy ismert előéletű szervizelt kocsit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!