Találtam egy 131 lóerős 1.4-es Fiat Punto turbót, aminek a gazdája eléggé vigyázott rá, 98-as és 117000 km van benne. Ezen kívül van még 3 autója ezért ritkábban használta csak, nem mindennapi használatos. szervíz- és törzskönyve is van az autónak. Egy Tuning műhely tulajdonosa, így mindent ő csinált az autón, nemrég lett felújítva minden benne azóta 100 km sincs a motorba, és kapnék hozzá egy 0 km-es váltót és 750.000-be adja az autót. 1,5 hónapja nem használta, viszont hogy ne legyen probléma az autóval pár naponta beindítja és járatja. Megéri?
Maximum élményautónak vedd meg,minden napi használatra én már nem ajánlanám!Az 1-es punto meg ez az 1.4 turbo azért soha nem a tartósságáról meg a megbízhatóságáról volt híres!Főleg ha a motoron még tuningoltak!
2016. jan. 11. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 A kérdező kommentje:
Ebben a kocsiban minden alkatrész új elvileg, motor, hengerfej, kuplung, komplett futómű, fékek, minden. Ugye azt mondta hogy tuningműhelye volt, így minden alkatrész felsőkategóriás.
2016. jan. 12. 00:15
3/8 anonim válasza:
Ha keveset futott miért új benne minden?
A Punto I. elég megbizhatatlan, szir szar bajokkal küzdő kocsi. A csúcsmodellt pedig bármilyen hihetetlen, nem nyugdíjas orvos házaspár vette, autópályán hétvégente bevásárlásra menni.
Ha annyira rá vagy csavarodva a típusra vedd meg, de szigorúan hobby, második autónak. Ha csak kellene egy 130 lóerős kocsi akkor válogass tovább
2016. jan. 12. 06:52
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
Egyre érdekesbb dolgok látnak itt napvilagot.....
Persze!Minden új....csak most csak neked pont így az eladás előtt rendberakott/felújított/kicserélt mindent....
Felsőkategóriás alkatrészek....ez egy olyan dolog,hogy azt mond amit akar,hiszen úgysem látsz bele se a motorba se a futóműbe meg egyaltalan az autóba....
A kérdésben még azt írtad van egy tuning műhelye,a kommentedben meg azt,hogy volt neki....na most akkkr melyik?Bár igazából lényegtelen,mert továbbra is azt mondom,csak akkor vedd meg ha ez a kocsi a fétised és nem napi használatra kell!
2016. jan. 12. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 A kérdező kommentje:
Bocsi a kérdésbe is azt akartam írni, hogy volt neki. Az autót magának csinálta mindig is és gyorsulási versenyzett vele néha és azért lett felújítva. :) kőszönöm a válaszokat :)
2016. jan. 12. 09:16
6/8 anonim válasza:
Akik eddig ide írtak azoknak biztos, hogy nem volt 1-es Puntója. Egyáltalán nem megbízhatatlan. Kérdem én? Miért lenne megbízhatatlan és melyik? Az 1.1 , 1.2, 1.6 egyszerű motorok mint a szög, semmi bonyolult dolog nincs bennük.
2016. jan. 17. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Nekem három is volt. Utoljára a GT. Munkába járásra használtam. 9-12 l volt a fogyasztása de megérte. Öröm volt vele munkába menni és alig vártam a hazafelé utat. Megédesítette a szürke hétköznapokat az a kis kocsi. Ahogy a turbója szuszogott, fújtatott és ahogy ki akarta csavarni a kormányt a kezemből a kis szemét mikor odatapostam neki. A motorja mindig csak azt domborolta, hogy még-még. Mondjuk az utakon mindenki le akarta tolni az útról "mer csak egy szar kis fiat" gondolták. Hát rosszul gondolták. :)
2016. jan. 17. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
Na de a lényeg: Soha, semmi bajom nem volt vele. Mondjuk én teljesen átnézettem mikor megvettem. Viszont ez már sokkal bonyolultabb motor mint a szívó társai, tehát tudni kell használni. Pl. üzemi hőfok elérése előtt nem hajtani , hajtás után nem egyből leállítani és megfőzni a turbót meg ilyenek. Ha tényleg ilyen jó állapotú akkor megéri.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!