Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen akkut vegyek?

Milyen akkut vegyek?

Figyelt kérdés

Nagy valószínűséggel meghalt az akkum, úgyhogy cserélni kényszerülök. Swift II, 1.3 benzinesbe kellene, de valami tartós darab. A gyári akku 5 évet bírt, a mostani 3 év után kifeküdt.

Szerintetek ez jó?

[link]


Valaki nem tudja esetleg, hogy gyárilag milyen lehetett benne?



2016. jan. 11. 19:58
 1/9 anonim ***** válasza:

Gyárilag Delphi van benne, nekem hét évig bírta..én Vartát vettem, de ma már inkább Bosch-t vennék...ilyent:


[link]

ilyent vettem:


VARTA B19 Black Dynamic 45Ah EN 400A Jobb+

2016. jan. 11. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen!
2016. jan. 11. 21:32
 3/9 anonim ***** válasza:

A Boscht és a Vartát ugyan az a gyátró (Johnson Controls) gyártja. Van olyan típus, aminek még a burkolat is totál ugyan az csak az egyikre Bosch, a másikra Varta címkét ragasztanak.


Boschból az "S3", Vartából a "Black" ugyan az az "árzházi" basic kategória.

Akkor már inkább érdemesebb a korszerűbb "Silvet"-t venni mind a kettőből. Nem sokkal drágább.

Bár egy viszonylag kis szívó benzinse motort nem sok plusz fogyasztóval valószínűleg az alap kategória is kiszolgál évekig.

2016. jan. 12. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
2016. jan. 12. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

Már megrendeltem a kérdésben linkelt Varta akkut, úgyhogy csak remélni tudom, hogy az ára egyenes arányban van a minőséggel, de majd pár év múlva kiderül.

Köszönöm a válaszokat!

2016. jan. 12. 19:02
 6/9 anonim ***** válasza:
Meg kell vizsgálni a rendszert. 5 év alatti élettartam elég ritkaság és könnyen akár más hiba is lehet. Töltés, "fantomfogyasztás". Akkura rámértél? Mit mutat? Kezelésmentes volt, vagy sima dugós? Rengeteg kérdés amit egy szál multiméterrel meg lehet nézni, mérni. Könnyen lehet hogy csak megmerült. S egy töltés segít. De ha már újat vettél mindegy. Viszont ugyanúgy mindent leelenőrizni. Töltés 14,4V! járó motorral. Üres fogyasztása az autónak nem lehet több mint 100mA, ha több akkor valami eszi.
2016. jan. 15. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Szerintem jót választottál.


Töltés járó motornál 13,8-14,4V kell legyen. Nekem egy hónapja újították fel a generátoromat 62.000Ft-ért. Most járó motornál 14,0-14,1V a töltés.

2016. jan. 15. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Járó motornál nem mértem, de pl. este 12,4 V volt, reggelre 10,5 V. Az is furcsa volt, hogy -8-10 fokban indult reggelente, aztán a +5 fokban meg már nem. Amúgy töltöttem is rá, de nem tartottam meg a töltés 10-12 órán át. Gondozásmentes volt, de valami no name (Top Energy Vipiemme), úgyhogy nem is várhattam volna többet ennél.

És még egy furcsaság. Pár hónapja hidegben valami nagyon csikorgott, én kinyomócsapágyra gyanakodtam, mert mindig első és második fokozatban, a kuplung felengedése közben kezdte, aztán csinálta 5-10 másodpercig, amikor teljesen tönkrement az aksi, akkor még 3 napig azzal közlekedtem, és sokkal erőteljesebb volt ez a csikorgás, de eszembe sem jutott az összefüggés, csak mióta az új aksi bent van, egyáltalán nincs ez a hang.

Szerda este óta minden jó, könnyen tekeri az önindítót az aksi, de majd bizonyíthat jövő héten. Bízom benne, hogy jó pár évet kibír majd.

2016. jan. 15. 19:03
 9/9 anonim ***** válasza:
10,5 az már nagyon nem egészsége az akkunak. Az már mélykisülés. Ott biztos valami gond volt.
2016. jan. 15. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!