Elavult, szögegyszerű autó volt már újkorában is, sokat eszik, a megbízhatóság sose jellemezte, de aránylag könnyen javítható. Ha tetszik, nyugodtan megveheted, sok buktató nem lehet benne.
2016. jan. 10. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
bátyámnak olyan van elég sok gond volt vele és nem tudsz úgy végig menni a városon hogy nem találkoznál szembe legalább 3-al
vegyél olyat amilyet még nem is láttál az utcán nekem ilyenem van 2 év alatt egyszer jött velem szembe egy ugyan ilyen
2016. jan. 10. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
És mégis melyik motor?!?
Mert éppen csak 10 féle benzinessel szerelték ezt a típust az 1.4-től a 3.2-ig.....
2016. jan. 10. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Igazából az összes benzinmotor egész jó, csak iszákosak kicsit.
2016. jan. 10. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 A kérdező kommentje:
1.4 75 lóerőset néztem,mert nem nagyon érdekel ,hogy versenyautó legyen.
Futkorászni ide - oda,és kényelmesen ,jól érezzem benne magam.
Csak ennyi érdekel.
Egy Suzuki ignis-t vált.
2016. jan. 10. 14:32
6/10 anonim válasza:
1.6 8v alatt ne akarj golfot, de inkább 16v.
Többet nem eszik, de legalább már próbál "menni".
2016. jan. 10. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
az 1.4-et felejtsd el!Előttem leírták,hogy honnantól érdemes nézelődnöd!
2016. jan. 10. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Futkorászni ide-oda bőven elég az 1.4-es is. Megy az 1.4-es is jól, 171 a gyári végsebessége, hol közlekedsz te annyival, hogy ez gyenge? Mondta, hogy nem versenyezni kell, felesleges nagyobb.
2016. jan. 10. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Tényleg jó az 1.4....de maximum városba!Onnantól kezdve ilyenre,hogy előzés még csak gondolni sem szabad!az a 171km/h-s végsebesség,meg max egy elméleti érték,mert hogy annyit az életben nem fog megfutni az garantált!
Én elhiszem,hogy nem versenyezni kell,de akkor már inkább az 1.6 mert szinte semmivel sem fog többet enni,és az aszfaltot az sem tépi fel,de azért legalább azt a hatást kelti,hogy megy!
Nekem Poloban van ez az 1,4-es motor, szóval arról, hogy hogy megy meg fogyaszt, nem írnék, de a megbízhatósága valószínűleg nem más a Golfban sem. Szóval arra lehet számítani, hogy a gyújtástrafók beszarnak, olyan 80-100 ezrenként, ilyenkor mind a négyet érdemes cserélni, és a gyertyákat is. Ez azért 60-70 ezerbe bele tud kerülni. Sajnos ennek a hibának igazából nincs előjele, egyszer csak elmegy egy henger, és kész. Szerencsére nem áll meg az autó, a szerelőig el lehet vele menni. Én ilyenkor cserélem a vezérmű szettet is, ez még olyan 90 ezer, mert iszonyú hülyén van kitalálva. Mindez munkadíjjal együtt a márkafüggetlen szerelőmnél jó alkatrészekkel. Egyébként a karácsonyi hazautam során lépte át a 400.000 km-t a számlálóm, már várom, hogy elszálljon a gyújtás :D Ja és az EGR meg a fojtószelep tisztítása szükséges az olajcserékkel együtt. Szóval összességében én egy megbízható motornak tartom, kiszámíthatóak a hibái, a sok kilométer ellenére is rendben van a kompresszió, stb. Igaz, minden karbantartást megkap, és szinte kizárólag autópályán hajtom.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!