Egy külföldről behozott volkswagen golf 4et szeretnék vásárolni, de hol lehet megnézni, hogy valós e a benne lévő km állás. Milyen módon tudhatnám ezt meg? Akár interneten is megoldható?
Ahhoz már elég idősek ezek a Golf 4-ek, hogy a német gazdája se márkaszervizbe hordja. Talán a német vizsgaadatbázisban kellene utánanézni.
Ezért nem biztos, hogy jó ötlet külföldről használtan hozott autót megvenni. Aki hozza, az visszatekeri az órát te meg nézel mint a moziban, hogy most mi van.
Vegyél német autót, nem akarlak lebeszélni, de csak úgy, hogy te kimész és ott megveszed. Ott se kereskedőtől, mert áthajíthat.
Nem tudom, miért szeretik ennnyire az emberek a Németországból használtan hozott autókat. Nekem egyszer ellpoták az eladó autómról a rendszámokat. Már árultam egy ideje. Igényeltem új rendszámokat és azt mondtam eladáskor amikor rákérdeztek, hogy németből hozott. Azonnal megvették. Az a nagyon hülye aki ellopta a rendszámaimat nem is tudta, hogy jót tett :)
Ezt sose értettem, hogy miért a kilómétert nézik az emberek. Egy 15 éves autó ha csak azzal számolsz hogy évi 25-30e km (vagy ennél több főleg németben) akkor az legalább 300e km-re jön ki jelen állások szerint. Tehát aki elhiszi, hogy egy ilyen idős autót meg lehet venni 100e km körül az téved.
El kell menni meg kell nézni, ha szép, jó állapotú, akkor meg lehet venni, ha rozsdás, lepukkadt akkor nem.
"Nem tudom, miért szeretik ennnyire az emberek a Németországból használtan hozott autókat"
Mert mind tudjuk, nímettbe' nyócvanmilijó nyugdíjas mérnök, orvos és tanár él, akik csak évi 5-10.000 km-t tesznek meg az autójukkal, de azt is csak nyáron, napsütéses, száraz időben a templom és a kisbolt között. Természetesen autópályán, hogy ne legyen sok a hidegindítás. Az olajat meg 2.000 km-enként cserélik a légszűrővel, pollenszűrővel és teljes vezérléssel együtt.
Sokan vágynak a lehetetlenre használtautó-vásárlásnál. Vadonatúj autót akarnak, de úgy, hogy az új árának a negyedénél ne kerüljön többe. Ne legyen belefingva az ülésbe, még a gumik se legyenek kopottak, minden tökéletes legyen 10-15 év után is. Mindezt úgy, hogy azért a sajátjuk sem hibátlan ennyi idősen. Az itthoni használtautóknál ki tudnak indulni abból, hogy ők maguk mennyire letojják az autó állapotát, ezért gondolják, hogy más is lefingott romot árul, a Németországból hozott autóknál viszont működik a "messziről jött ember azt mond, amit akar" című sztori, azoknál mindent benyalnak. Ha az itthon leharcolt 4-es Golfot kitakarítod és felpolírozod, akkor azt leszólják, mer' a nepper csak kiglancolta a romot, osztán rájuk akarja sózni, meg még a kilómétert is megtekerte. Ha ugyanez német papírokkal érkezik, azt csont nélkül elhiszik, mert azzal kapcsolatban nincs tapasztalatuk.
"Persze értem én hogy állapotot veszünk mert én se foglalkozok azzal pl hogy 2001 vagy 1998 a gyártási éve csak mégis ha 200000km van írva akkor sunyiba ne 500000 legyen már. "
Írt erről a "Becsületesnepper" is, a keveset futott autónak felára van, a többihez képest. Te is drágábban adnád el a patika autódat, mint a hulladékot(legalábbis szeretnéd). Vannak országok, ahol ezt meg tudják fizetni, vannak ahol nem - és nem is akarják.
Bőségesen az átlag ár felett be tudsz hozatni kintről is leellenőrzött, alacsony futású autót, akár Golf4-et is.
Már csak az a kérdés, hogy hajlandó vagy e megfizetni érte az 1500-2000 eurós Golf4-ek árának a többszörösét?
Szerintem, ha a haverok megtudnák, hogy 1,5milla + papírozás után került a nevemre egy G4 tuti hülyének néznének... :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!