Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Autó vásárlás előtt állok....

Autó vásárlás előtt állok. BMW 7-es sorozat (F01-es széria érdekel). Melyik lehet a józanabb vétel?

Figyelt kérdés
Mivel a gazdaságban minden járgány dízel így hajazok a 730/40d felé, viszont a szívem vágya egy 750i, árba nem nagy különbségek vannak. Szívesen hallgatnék érv és ellen érveket, ahogy az xdrive ellen és mellett szóló gondolatokat is. A 750i-t csak xdrive-ba akarom. Szerintetek melyik a jobb? Melyik a szervíz igényesebb? Éves szinti 15-20 ezer km-es használat mellett
2016. jan. 5. 16:23
 1/6 anonim ***** válasza:

Hát nem tudom, nehéz döntés.

Ez az a kategória, ahol a dízel is bevág 8-10 litert, de a 750i pedig minimum 13-at.

De tekintsünk el a fogyasztástól. Ez a 750-es mér nem az a régi, kemény 750-es, 12 hengerrel, hanem csak egy 8 hengeres, elba*ott konstrukció 2 turbóval. Szóval hibalehetőség van bőven, itt nem érvényes, hogy a benzines nem romlik el.

[link]


Itt van ez a cikk, leírja mi a helyzet ezzel a motorral, állitólag 2012-től javították a hibákat, de én nem bíznék már ebben a motorban. Pedig jobban illene ebbe az autóba egy jó nagy benzines.


Úgyhogy mindenképp ésszerűbb választás a dízel, nemcsak a fogyasztás miatt, hanem megbízhatóbb is. Ritka dolog ez, hogy a dízel jobb legyen, de itt ez a helyzet. Ha lúd, akkor legyen kövér, legyen egy 740D.

És egy titkos tipp: ha már xdrive-on töröd a fejed, és benzines is kéne, akkor inkább egy Audi A8 4.2 FSI quattro, agyonüthetetlen benzines V8 motor, és a legjobb 4x4 hajtás.

2016. jan. 5. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Először is köszönöm a precíz választ!

Igazából oda vagyok ezekért a nagy "hodályokért", SUV-okon nem töröm a fejem, cimborám X5 mellett döntött ,mert biztonságosabbnak tartja (gondolom a magasabb pozíció miatt) és jön a tipikus ostoba indok miszerint:. tolni lehet az autókat magad előtt. Egyedül a Mercedes S- osztály nem tetszik. Persze a legeslegújabb igen, viszont sokallom a 20+x milliókat kiadni ,mikor 4 éven belül /2 lesz az autó osztási ára a vásárlási árhoz képest. Audi...a beltere a legszebb mind közül az biztos, viszont kivülről annyira nem tetszik, igaz a quattro nagyon csábító. Erről a motorról is tudsz valami infót? (4.2 fsi). A 740D ha jól tudom ugyanúgy 3 literes és 2 turbó? Ez is elég bizarul hangzik. Ha te állnál vásárlás előtt az audi mellett döntenél?

2016. jan. 5. 20:29
 3/6 A kérdező kommentje:
Egy újabb aggasztó dolgot találtam a 750i-ről:. a panaszoló szerint az autója 1000 km-enként megeszik 1-1,5l olajat a gyári adat 6-7 ezer km helyett. Ahogy olvasom nem egyéni hiba, mások is kommentálnak mint hasonló bajjal küszködők.
2016. jan. 5. 20:39
 4/6 anonim ***** válasza:

Igen, a 740D 2 turbós, de nem kell félni tőle, van ugyanez a motor 3 turbóval is, és elég jónak bizonyulnak. De azért hatalmas hibaforrás.

Az Audi 4.2-ről nem sok tudnivaló van, egyszerű V8-as szvóbenzin, közvetlen befecskendezéssel. Nagyon kiforrott motor, már vagy 20 éve gyártják, csak mindig fejlesztik. Nem is tudom ha gyártják még, mert lassan ezt is leváltják a turbómotorok, de 2014-es A8-at még láttam ezzel a motorral. Ha én vennék, tuti ezt venném, de meg kell hogy jegyezzem, elfogult vagyok az Audival szemben, nekem is az van, csak A6-os, nagyon megvagyok elégedve vele (3.0 TDI). De obiektíven nézem a dolgokat, a BMW sem rossz, talán a 730D lenne a legjózanabb választás, 1 darab turbóval biztos jó motor, ha a 3 turbót is elbírja ugyanaz a blokk.

2016. jan. 5. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Hazánkbéli piacról választanál vagy inkább valamelyik nyugati országból hoznád be? Szerinted mekkora km óra állás mondható biztonságosnak? Persze ,az 50.000 km-esnek is kinyomhatták a szemét míg a 150.000 km-esnek igényes használat mellett is hibátlan lehet mindene.

(Ne haragudj a kérdés halmokért)

2016. jan. 5. 20:56
 6/6 anonim ***** válasza:
Nem tudom, hogy mennyi pénzed van. Itthon is lehet kapni nagyon kevés kilóméteres tesztautót, vagy szalonban kiállított autót például, jóval olcsóbban, mint amennyi az újkori ára. Vagy vannak ezek a 3-4 éves 150-200 ezer kilóméteres autók, amelyeket lízingből vagy tartós bérletből adtak vissza, ezeknek leinformálható minden egyes kilómétere, és tuti hogy mind szakszervízbe volt hordva, stb. Ezek még olcsóbbak. Németbe is ugyanezek éri meg nézni, ott nagyobb a választék, talán olcsóbbak is, most ebben nem vagyok biztos. Én biztos Németországba mennék, mert vannak ott ismerőseim, és könnyen meg tudnám oldani a dolgot, de itthon is lehet jókat találni.
2016. jan. 6. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!