Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek kivitelezhető egy...

Szerintetek kivitelezhető egy ilyen terv?

Figyelt kérdés
Dízel és benzinmotor egymás mellett külön-külön a 2 motor főtengelyére tengelykapcsoló(amikor beindulnak a motorok akkor a 2 tengelykapcsoló zár és egy közös tengelyen lévő tengelykapcsoló lenne elsődlegesen a kuplung..A két motor fordulatszámát szinkronizálni (áttételekre gondoltam).

2016. jan. 2. 21:18
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
37%
Kitalálom, egy Swiftbe akarod beépíteni?
2016. jan. 2. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
72%
Nagyon jó gondolat de még egy elekto motort is tegyél a rendszerbe mert ugy lesz a legmenőbb a swifted!!
2016. jan. 2. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Hagyjuk már azt a Swiftet :D
2016. jan. 2. 21:28
 4/12 anonim ***** válasza:
és ennek így mi értelme lenne?
2016. jan. 2. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
74%

De most jah... Ennek mi értelme?

Szinkronizálni a fordulatát a motoroknak?

A dízel lehet leadná a max teljesítményt, sőt maximum fordulaton pörögne amikor a benzin még a max teljesítmény 3/4-ét sem érte el.

Nagy vonalakban.

2016. jan. 2. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
30%
Hagyjuk már ezt a kérdést inkább...mindenféle realitást meg műszaki érzéket nélkülöz.....
2016. jan. 2. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:

#5

Szinkronizálni a nyomatékhoz képest.

2016. jan. 2. 21:40
 8/12 szerencses85 ***** válasza:
69%
Tehát azt akarod, hogy legyen egy dízelmotor, ami alacsony fordulaton nyomatékos, és egy benzin, ami felső tartományban, így könnyebb a felgyorsulás?
2016. jan. 2. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
69%

Szinkronizálni? Fordulatszámot? De ha már áttétel van, akkor gondolom váltóra gondoltál.


A benzin és a diesel motor eléggé eltérő jelleggörbék mentén adja le a teljesítményét, ha valamilyen tengelykapcsolóval akarnád őket összekötni, akkor gyönyörűen szétkoptatnák a tengelykapcsolót. Vagy ha elég lenne a nyomaték átviteléhez, akkor valószínűleg a nyomatékosabb diesel forgatná a benzinmotort.

Bonyolultabb módon meg lehetne oldani, hogy mindkettő részt vegyen a hajtásban, de ahhoz valamilyen bolygóműves szerkezet kellene.

Külön tengelyt hajtva pedig komplikált érzékelőkkel és szabályzórendszerrel kellene gondoskodni arról, hogy egyforma nyomaték jusson a tengelyekre. (Mert különben nagyon gyors elhasználódás vagy baleset lesz a vége.)


De tulajdonképpen ezzel mi lenne a cél?


Léteznek olyan járművek, amiben kettő motor van, de ott jellemzően két egyforma motorról van szó - hiszen itt kettő üzemanyagtartályra és kettő üzemanyagrendszerre is szükség lenne.

Hasonlóan van ez a hibrideknél, de ott azért vállaljuk be a kettőzést, mert két alapelveiben eltérő rendszerről van szó.

2016. jan. 2. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
Már majdnem sikerült a múltkor összedobjuk a 2 3.0 TDI blokkos Audit. Mostmár szeretnéd, ha az egyik benzines lenne?
2016. jan. 2. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!