2-3 millio forintbol megallna egy auto behozatala Amerikabol?
Nem.
"Mindösszesen tehát a tízezer dolláros, 2,4 millió forintos Mercedes körülbelül 14 ezer dollárért, 3,4 millió forintért ért haza "
Attól függ, milyen autó - lévén a regadó és társai elég komoly tételek, még akkor is ha nem fut kerülőútra valami miatt a fogalombahelyezés.
A szállítás a kinti ügyintézéssel simán elérheti a 4000 dollárt.
De itt egy cikk, ami hihetőnek tűnik és nem is túl régi:
A behozatal igen.
Ezen kívül még találd ki, mennyit szánz az utóra, és utána a honosításra, itthon érvényes műszakira.
Ha csak nem az udvarra szánod, dísznek.
Mar megint kezditek (pl az elso)
NEM tizezer dollaros autot akarok hazahozni, 2-3-4 ezer dollaros siman eleglenne, mondjuk egy kisse lefingott GMC Yukon vagy valami.
Igen, a kiutazas, megvetel hazaut stb, ezekre szannek ennyit nagyjabol, aztan itthon mar raernek honositani stb, mert addig meg megtartom az elozo autom, hogy legyen mivel jarni.
Kedves Kérdező!
Valamit nagyon félrenéztél.
A válaszomban nem az autó ára volt a lényeg, hanem a hazahozatal költsége, amiben még az itthoni üzembe helyezés költsége nincs és aki-hazautazás, ott tartózkodás nincs is benne!
3000 dollár az kb. 860 000 Ft, vagyis a 3 millás határral számolva alig maradna két milliód. Ennek kb. a duplája a hazahozatal+ itthoni költségek: regisztrációs adó, vagyonszerzési illeték, törzskönyv, forgalmi, eredetvizsga...
Megéri az autó árának 4- 5-szörösét költeni egy behozatalra? + millióból mit nem kapsz meg itthon, akár újonnan, aminél milliókkal többet ér többet ér egy 800 000-ért vett használt autó?
De te tudod.
Hajrá! :-)
Kissé lefingott GMC Yukon? Mondjuk egy 2006-os, 4800 köbcentis V8-cal?
Nem ismerem a kinti árakat, de megveszed, aztán 3500 dollárból hazajön, az 1000000 forint (szerényen számolva, de még az EU-n belül is kell szállítani, mert nincs tengeri kikötőnk). Ha besorolják környezetvédelmi kategóriába, mondjuk 9-esbe (ami egész jó, Euro IV vagy felette), befizeted a 350000 forint regadót (ha eléri az Euro5-öt, akkor csak 100000 környéke). Kiköhögöd rá a 10% vámot, a szükséges díjakra az ÁFA-t.
3 millióból számoljunk vissza: szállítás után 2 millió maradna. Levonod a regadót, a vámot, ÁFA-t, egyéb költségeket (pl. megbízol valakit, hogy odaát nézzen rá, nehogy egy szétberhelt valamit kapj) legjobb esetben (optimista becslés!) marad másfél milliód.
Az 5000 dollár.
Nézd meg azért mit kapsz.
Vagy nézd meg a mobile.de-t, van fent pár darab Yukon.
A tobbiek leirtak
hidd el kerdezo, nem ba$zogatni akarunk
ha tele vagy, akkor azt viszel be az orszagba amit akarsz,
ha nem vagy tele de nem birsz amcsi auto nelkul elni, akkor pedig csakis jo allapotu veteran, mert arra kevesebbet kell fizetni
plusz, ha uj autot hozol be (vagyis nem veterant) akkor at kell alakitani, hogy otthon hasznalni tudd, tudod, sarga iranyjelzo, stb. ezek mind sulyos penzekbe kerulnek
amugy van egy csomo amcsi auto Magyarorszagon
miert nem latogatsz el egy amerikai autos talalkozora? Azontul hogy irto jo buli, eszmeletlen vasakat latni es a sok tulaj mind jo fej es szivesen beszelgetnek ha elejuk allsz nehany behozatali/honositasi/stb kerdessel!
Plusz, meg alkatresz beszerzesben is biztos tudnak otletet adni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!