Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem lehet benyomni a...

Miért nem lehet benyomni a kuplungot Lada 2105 (1500)? Többi lent.

Figyelt kérdés
Kicseréltük az alsó kuplung munkahengert, a rézcsövet, meg a hozzá tartozó gumicsövet. Az lenne a probléma, hogy a kuplung teljesen kemény, egyáltalán nem lehet benyomni (kb. olyan mint ha fék lenne). A munkahengerbe, meg nem akar belefolyni az olaj. A gumicsőig lemegy, de ahol a cső, meg a munkahenger találkozik, ott valamiért elakad az olaj. Szerintetek mi lehet a problémája? Válaszokat előre is köszi.

2015. dec. 19. 18:28
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Javaslom keress egy másik szerelőt aki ilyen egyszerű problémát nem tud orvosolni!

Ha ott akad el a folyadék akkor ott van eltömödés, hogy pontosan mi miatt akad el a folyadék azt interneten keresztűl csak Gyurcsók doktor fogja megmondani.

Keménynek, meg azért kemény a pedál, mert ugye a hidraulika folyadék nem összenyomható, pont ez a lényege amiért az erő továbbítására alkalmas.

2015. dec. 19. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

Elakad az olaj? Olyat se láttam még...

A gumicső képes csodákra. Ladán a hátsó fékkör gumicsöve (ami a fékerőszabályzótól érkezik a fékcsőelosztóhoz) dugult el egyszer nekem igen csúnyán: kifelé nem látszott a dudor, csak befelé. Addig-addig nem volt hátsó fék, hogy mikor lett, nem engedett ki többet. Érdemes lenne megnézni, átjárható-e a gumicső.

2015. dec. 19. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Nem vittük el szerelőhöz, hanem mi csináltuk itthon. A gumicsőig lemegy az olaj, mert ahol a cső és a munkahenger találkozik, ott meglazítottuk a csavart, ráléptünk a kuplungra, és ott eresztett. Azt nem értjük, hogy miért nem folyik bele a munkahengerbe.
2015. dec. 19. 19:36
 4/12 anonim ***** válasza:

Igen komoly gondok vannak a felkészültségeddel az írásodat olvasva nekem ez jön le.Ez esetben javaslom vidd inkább szerelőhöz!



Ne is mond a fékerőzsabályzót ladán, húúú ifjú tanuló koromban mindig rám jutott melóhelyen.

Ugye a rutinos rókák utálták cserélni és jóljött a fiatal munkaerő, ha meg elcseszte a menetet a hollandin akkor röhögtek rajta(ugye sürü menet).

Elég hülye helyre rakta be szergejovics ignács vladimír

2015. dec. 19. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

Jó egyáltalán a munkahenger? Nincs összerohadva? Töltöttetek bele fékfolyadékot összeszerelés előtt, hogy biztosan mozogjon a dugattyú? Ugye, kiszerelve is megjárattátok, hogy jól nyom-e?

(ilyenkor jön a "Jaaa..." kezdetű válaszok hosszú sora)

2015. dec. 19. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
a munkahenger új,vagy cserélted,esetleg javítottad? az valamiért meg van akadva!
2015. dec. 19. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
2105 (1500) ez milyen autó???
2015. dec. 19. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:

4. válaszra:

A felkészültségemmel tényleg komoly gondok vannak, ugyanis egyáltalán nem autószerelőnek tanulok :P Csak nagyjából értek hozzá.


5. válaszra:

Igen jó a munkahenger, most vettem hozzá újonnan. Megjárattuk, minden rendben volt vele.


7. válaszra:

Ez nagyon egyszerű. A 2105 nyilván a szériaszám. De ezt kétféle módon gyártották. Mert volt a köznyelvben elterjedt "nyugati kivitel" Vagyis "1300-as kasztni", "1500 cc-s motor" meg pl: itt nem pumpás a szívató

2015. dec. 21. 01:56
 9/12 anonim ***** válasza:

Hát, akkor csak le kellene bontani azt a munkahengert és megnézni, hogy még mindig mozog-e benne minden. Esetleg nem sikerült-e véletlenül az olajfuratot elzáró dugót benne hagyni. Láttam már olyat, akit két nap után jött rá, hogy gyárilag mindent ledugóznak, nehogy berozsdáljon. Nem árt tölteni bele némi fékfolyadékot, utána a légtelenítőt kicsavarva működnie kell.

"Ez nagyon egyszerű. A 2105 nyilván a szériaszám. De ezt kétféle módon gyártották"

Az a kettő volt vagy tizenöt is, a 2105-nek ugyanis millió alváltozata létezik. De 2105 típusszámot csak az eredeti, szíjas 1300-as motorral szerelt kivitel kapott. Az 1500-asok 21053-ként ismertek, itthon ötfokozatú váltóval forgalmazták őket, a tulajdonosok pedig "nyugati export" néven ismerik, függetlenül attól, melyik piacra készültek. A "pumpás" szívatóról pedig még nem hallottam, de biztos én nem készültem fel eléggé.

2015. dec. 21. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
Köszi szépen. Akkor majd megnézem. Remélem csak ez lesz a probléma, hogy nem vettem ki az elzárót. :)
2015. dec. 21. 12:37
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!