Miért nem lehet benyomni a kuplungot Lada 2105 (1500)? Többi lent.
Javaslom keress egy másik szerelőt aki ilyen egyszerű problémát nem tud orvosolni!
Ha ott akad el a folyadék akkor ott van eltömödés, hogy pontosan mi miatt akad el a folyadék azt interneten keresztűl csak Gyurcsók doktor fogja megmondani.
Keménynek, meg azért kemény a pedál, mert ugye a hidraulika folyadék nem összenyomható, pont ez a lényege amiért az erő továbbítására alkalmas.
Elakad az olaj? Olyat se láttam még...
A gumicső képes csodákra. Ladán a hátsó fékkör gumicsöve (ami a fékerőszabályzótól érkezik a fékcsőelosztóhoz) dugult el egyszer nekem igen csúnyán: kifelé nem látszott a dudor, csak befelé. Addig-addig nem volt hátsó fék, hogy mikor lett, nem engedett ki többet. Érdemes lenne megnézni, átjárható-e a gumicső.
Igen komoly gondok vannak a felkészültségeddel az írásodat olvasva nekem ez jön le.Ez esetben javaslom vidd inkább szerelőhöz!
Ne is mond a fékerőzsabályzót ladán, húúú ifjú tanuló koromban mindig rám jutott melóhelyen.
Ugye a rutinos rókák utálták cserélni és jóljött a fiatal munkaerő, ha meg elcseszte a menetet a hollandin akkor röhögtek rajta(ugye sürü menet).
Elég hülye helyre rakta be szergejovics ignács vladimír
Jó egyáltalán a munkahenger? Nincs összerohadva? Töltöttetek bele fékfolyadékot összeszerelés előtt, hogy biztosan mozogjon a dugattyú? Ugye, kiszerelve is megjárattátok, hogy jól nyom-e?
(ilyenkor jön a "Jaaa..." kezdetű válaszok hosszú sora)
4. válaszra:
A felkészültségemmel tényleg komoly gondok vannak, ugyanis egyáltalán nem autószerelőnek tanulok :P Csak nagyjából értek hozzá.
5. válaszra:
Igen jó a munkahenger, most vettem hozzá újonnan. Megjárattuk, minden rendben volt vele.
7. válaszra:
Ez nagyon egyszerű. A 2105 nyilván a szériaszám. De ezt kétféle módon gyártották. Mert volt a köznyelvben elterjedt "nyugati kivitel" Vagyis "1300-as kasztni", "1500 cc-s motor" meg pl: itt nem pumpás a szívató
Hát, akkor csak le kellene bontani azt a munkahengert és megnézni, hogy még mindig mozog-e benne minden. Esetleg nem sikerült-e véletlenül az olajfuratot elzáró dugót benne hagyni. Láttam már olyat, akit két nap után jött rá, hogy gyárilag mindent ledugóznak, nehogy berozsdáljon. Nem árt tölteni bele némi fékfolyadékot, utána a légtelenítőt kicsavarva működnie kell.
"Ez nagyon egyszerű. A 2105 nyilván a szériaszám. De ezt kétféle módon gyártották"
Az a kettő volt vagy tizenöt is, a 2105-nek ugyanis millió alváltozata létezik. De 2105 típusszámot csak az eredeti, szíjas 1300-as motorral szerelt kivitel kapott. Az 1500-asok 21053-ként ismertek, itthon ötfokozatú váltóval forgalmazták őket, a tulajdonosok pedig "nyugati export" néven ismerik, függetlenül attól, melyik piacra készültek. A "pumpás" szívatóról pedig még nem hallottam, de biztos én nem készültem fel eléggé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!