Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson motor le állitása ezel...

Simson motor le állitása ezel a kapcsolóval?

Figyelt kérdés
Hasonló kapcsolót szeretnék használni motor leállitásához. Lehetséges ?(link lent )

2015. nov. 24. 16:46
 1/10 A kérdező kommentje:
2015. nov. 24. 16:46
 2/10 anonim ***** válasza:

Elég egy olcsó nyomógomb is amivel letesteled a gyújtást!

[link]

2015. nov. 24. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Melyik vezetékre kösem?
2015. nov. 24. 17:29
 4/10 anonim ***** válasza:
Eddig mivel állítottad le?
2015. nov. 24. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:

Nem sokat használtam! Gyertya pipát huztam le.

Télen szeretném helyre hozni a simot.Tavaszal szerzem meg majd a jogositványt.

2015. nov. 24. 22:24
 6/10 Simson S51N ***** válasza:

Szia!


Nem írtad hogy milyen Simson, így csak általánosságban mondom.

Keresel a motoron egy megfelelő test pontot. Ide rögzítesz egy vezetéket. A vezeték másik felét a kapcsoló vagy nyomógomb egyik lábára kötöd. A másik lábra pedig a gyújtó tekercsről jövő vezetéket kötöd.

Így ha megnyomod a gombot vagy kapcsolsz, akkor letesteli a gyújtást és leáll a motor.

Indítás előtt ne felejts el visszakapcsolni a kapcsolót, nehogy megtréfáljon hogy nem indul.

2015. nov. 25. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 TheCruve ***** válasza:

Akármilyen kapcsolóval lelehet állítani... Csak le kell testelni..

Én 2db kapcsolóval oldanám meg, egyet a kormányra tennék,a gázkar környékére,ahol elérem könnyen pl a nagyujjammal. Ide egy nyomógombot.


A másikat pedig vagy a gyári gyújtáskapcsoló helyére tenném, vagy pedig ahol a kormány le van rögzítve. Ide pedig egy kapcsolót, létezik kulcsos kapcsoló is :)


Praktikus, ha beszélgetni állsz meg, vagy csak beszaladsz valahová egy pillanatra, elég a nyomógombbal leállítani, ha viszont ott hagyod valahol, akkor kapcsolót elfordítod, kiveszed a kulcsot és kész :)

2015. nov. 25. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

Kösszi az ötletet .Az az igazság igy vettem nyomókapcsolóval.Felujitásnál szét szereltem ,ellöte le rajzoltam mi hova volt kötve.Mire össze szereléshez jutotam addigra már nem igazodtam ki a kis rajzon.

Igy a gyári rajz alapján kötötem be a gyujtást.

2015. nov. 25. 20:21
 9/10 anonim ***** válasza:
épp az hogy nem kell letestelni mert alapból le van a testelést szakítód meg azért áll le
2015. nov. 25. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Szokták mondani, hogy "Az sem hülye aki hallgat!"


Kedves 9-es! Ha nem értesz hozzá, kérlek ne adj hülye tanácsot. A Simson bizony a letesteléstől áll le.


A #6-os és#7-es leírt mindent amire a kérdező kíváncsi volt, ráadásul jól.


Íme egy kapcsolási rajz:


[link]


Feltételezem hogy nem mindenki érti, így elmagyarázom. Figyelj Te is!


A gyújtás alaplapon helyet foglaló (2-es számú) tekercs a gyújtó tekercs. Innen a tekercsről vezeték megy a gyújtáskapcsoló 2-es lábára. A 2-es számmal szemben (balra) látsz 4 fehér kis pöttyöt. Ezek a pöttyök jelölik a gyújtáskapcsoló állását (lentről felfelé 0,1,2,3). Ha megnézed a legalsó és legfelső fehér pötyit (gyújtáskapcsoló 31-es lába), látni fogod hogy onnét vezeték megy egy testre (Massepunkt). Ez azt eredményezi, hogy a gyújtáskapcsoló nulla és hármas állásában letesteli a gyújtótekercset és a motor leáll.


Ha nem hiszed, indítsd be a Simsonod majd egy vezeték egyik végét testeld le, a másikat pedig érintsd hozzá a gyújtótekercs vezetékéhez, vagy megfelelő bekötés esetén a gyújtáskapcsoló 2-es lábához.

2015. nov. 25. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!