Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért utálja sok ember az RWD...

Miért utálja sok ember az RWD kocsikat?

Figyelt kérdés
Mindig hallom, hogy télen azzal árokban köt ki az ember. Többségében olyanoktól akiknek sose volt! Kifejtenék részletesen, honnan ez a nagy baromság amiben ilyen erősen hisznek?
2015. nov. 21. 19:10
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

7.


A mérnökök meg hülyék igaz? Nem a semmiért tértek át az első kerék hajtásra amint lehetőség volt rá, hogy elférjen minden elől.

2015. nov. 21. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
Korrigálásról meg annyit... megczúszik... ha nincs ABD akkor van arra az a megoldás, hogy nem fékezünk mint az rült, hanem finom gázadással sokkal egyszerűbb visszaügyeskedni
2015. nov. 21. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
0%

#7 és #9 - az 5-ös számú válaszban van az igazság, már ha van olyan.


Én még mondjuk nem találkoztam sok emberrel, akinek direkt ellenszenves lett volna a hátsó kerekeket hajtó megoldás, de tény, hogy az első hajtott tengely a felhasználóbarátabb megoldás. Ez relatíve egyszerű, mert az ilyen gépekre jellemzőbb alulkormányzottságra az ösztönös válasz a jó, míg a hátul hajtósoknál tanulni kell a kocsi hátuljának megcsúszására adott választ, mert az ellenkormányzás nem ösztönszerű.

Emiatt szerezhet sok embernek kellemetlen perceket, akik utána a saját hibájukat (pl. a nem megfelelően felmért saját képességeiket) az autóra fogják és már kész is a negatív vélemény.


De ha az FWD csúszik meg, azt is meg lehet fogni, legfeljebb gázelvétellel és átmenetileg nagyobb ívre (kifelé) történő kismértékű kormányzással, hogy újra meg tudjon tapadni.

2015. nov. 21. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:

RWD: Hátsókerékhajtás. Utána kellett járjak a rövidítés jelentésének, szerényen megjegyezném igazán odaírhattad volna hogy a hozzám hasonlóak is megértsék. De ma is tanultam valamit.


Szerintem nem utálják az emberek őket, igazából csak annyi a probléma hogy okosan kell őket vezetni. Vezettél már télen letaposott hóban, vagy jeges úton hátsókerekes Mercedest? Ha igen, hasonlítsd össze egy kisebb első kerekes Opellel, és gondolkodj a kérdéseden.


Én nem utálom a hátsókerekes autókat, sem az első kerekeseket, de egy első kerekesnek jobb a tapadása, mivel a motor súlya lenyomja az elejét, míg egy hátsókerekesnél könnyen kapartathatsz, mert a csomagtartó részen nincs semmi. Ezért is szoktak a hátsókerekes Ladákba cementes zsákokat rakni télen, hogy lenyomja a hátulját.


Az 5ös válaszolónak meg csak annyit mondanék hogy a nagyképű városiak 95%ának meg jó a bicikli.

2016. máj. 22. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!