Vwpassatot b5.5 szeretnék venni, autó beszámítással. Mi lenne az az összeg ami alatt nem érdemes venni? 131 lovas lenne kiszemelve. Valamint hogy az autómata váltóstól mennyire kell tartani (félni)?
Figyelt kérdés
2015. nov. 20. 17:37
1/8 anonim válasza:
Az automata az egy időzített bomba, 5-600e körül már lehet kapni ha jól tudom.
2/8 anonim válasza:
Passat B5.5-nél olyan 1,3-1,5 millió forint az a határ, amennyiből már lehet valamire való példányt kapni. Az automatától pedig nem feltétlenül kell félni, mert elég strapabíróak. Ha mégis fel kell újítani, akkor pedig kihozod egy kettőstömegű lendkerék + kuplungszett árából. Az automatánál ilyenekre nem kell költeni, és azt ha egyszer felújítod, tuti nem romlik el. Ja és mégvalami: nemrég nézegettem a Passatokat, és észrevettem, hogy jelentősen alacsonyabb az automatáknak az áruk, mint a kéziváltósoké, mert mindenki fél az autómatától. Vagyis ugyanannyi pénzért automatából jó eséllyel szebb, jobb példányt kapsz, mint kéziváltósból. És Passatnal a km állás legyen az utolsó amit megnézel: rengeteget bírnak, és úgyis mind vissza van tekreve, ezzel ne foglalkozz.
3/8 anonim válasza:
Véletlen ilyenem van. Tiptronic 130 lovas. 830000 Kilóméterrel pöc-röff. A hidrokuplung nagyon kiméli a motort. Nincs dinamikus igénybevétel,, nem ugorhatsz le a kuplungról és ennyi kilóméternél ez már bizony számít. A váltó elektronikája teljesen bolondbiztos, kritikus fordulatot szevenciális módban sem tudsz csinálni, mert egyszerűen nem vált el. Na igen és a szekvenciális mód. Mint a raliban. Ilyet vegyél. Meg a hidokuplung kiengedi a motort nyomatékcsúcsig azt már indulássnál leteszi a 130 lovat az aszfaltra és belever az ülésbe. Imádni fogod! Amikor veszed ragaszkodj egy próbaúthoz. Ha a futómű lengészcsillapítók kivannak ne ilyedj meg jó alap, hogy leverd az árát. A delman.hu-n féláronvan akcióban az egész első futómű 44000-ért. Az igen baráti tudva, hogy 80-100 alatt nem nagyon van. A kritikus ponnt a váltó, de menet közben ha €rtesz hozzá megtudod, hogy jó-e. Parkoló fokozatból húzva rakd rükvercbe. A rántás nélkül szinte észrevétlenül kell sebességbe kapcsolnia a kocsinak. Ugyanígy a dében is. Azta`án aa fokozatok között sem lehet rántás egyenletes gyorssításra. Van még egy hósszútáv kuplung ami üzemanyagtakarékosság miat fixre kapcsolja a motort a váltóval tartós 95km/ó fölött. Úgy lehet megnézni, hogy működik e hogy 1 perc 100-zal haladás után finom ggázadásra a forddulatszámmérő nem mozdul ki, hanem mint a kéziváltósoknál együtt mozog a sebességmutatóval. Utána ha nyomsz egy nagyobb gázt, akkor viszont oldania kell, mégnagyobbra meg visszakapcsolni. Kb. ennyi. A szekvenciális részét is próbáld ki. Ha azt érzed, hogy nagyon pörög és nem húz a kocsi akkor kevés az olaj a váltóban, nem lepi el a hidrokuplungot. Attól baja nem lesz, tudom mert az enyémnek odavertem a deknijét azt csöpögött.
4/8 anonim válasza:
Az autómata válto titka, hogy az olajcsere nem a leengedőfuraton történik, hanem le kell venni a deknit, szűrőt cserélni és a három pár mágnest le kell tisztítani, mert olyanok mint a süni. Tele van olajos iszapos fémforáccsal. A kicsapódott iszapot a friss olaj nagyon szépen oldja és olajcsere után megy tönkre a legtöbb automata váltó így a szerelők olyan képet vág az autómata váltó említésére mint Drakula a fokhagymára. Egyszer nagyon odacsaptam azenyém deknijét azt elfosta az összes olajat. Le kellett vennem meghegesztetni, így jöttem rá. De mindez előtt több helyen lebeszéltek az olajcseréről mert 300000-rel túlmet az olajcserén. Beparáztam na most lesz a mi! Annyira, hogy 20 liter gázolajos benzinnel(amit a kocsimból engedtem le) kétszer átmostam a váltót. Egy napom ráment, de azóta 30000 belement és bírja. Remélem segítettem!
5/8 anonim válasza:
A B5 Passat a legjobb vétel a használtautó piacon. Csak azt vennék. Magyarországon és külföldről is. Jól tetted, hogy emellett döntöttél.
Az előző nagyon szépen leírt mindent, látszik hogy gazdája az autójának. Annyit fűznék hozzá, hogy az automata váltóra nagyon oda kell figyelni, az a titka, hogy ha egy kis problémát tapasztalsz, már akkor el kell vele szaladni a szerelőhöz. Mert ha időben szerelő keze közé kerül, akkor sokszor nagyon olcsón megoldható bármi is van. Időszakonként érdemes olajat is cserélni a váltóban.
6/8 A kérdező kommentje:
Lupi00 megkérdezhetem hogy az ország melyik rèszén laksz?
2015. nov. 21. 10:33
8/8 A kérdező kommentje:
Vissza is:)
2015. nov. 21. 10:43
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!