Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Yamaha jog megeszi a gatyámat...

Yamaha jog megeszi a gatyámat mi a probléma vele amiért több mint 4 litert eszik?

Figyelt kérdés

Van egy 90-es évekbeli kistestű artistic spec jogom.

Hidegen húz mint az állat aztán melegen elszáll az ereje(ez pl nem tudom mitől van) ill néha főleg hidegen alapjáraton hallani hogy ilyen fúra hangja van mintha valami gumi egy hideg felületen csikorogna, kopogna.

A fogyasztást pontosan mértem teletank utána maps-en néztem pontosan nyomonkövetve minden nap hogy merre jártam majd újra fullra tankoltam és a tankolt mennyiség valamint a megtett útból számoltam ki.

Érdekes hogy az első mérésnél amikor sokkal agresszívabban mentem vele meg többet húzkodtam neki a fülét akkor 3,97 Liter jött ki, utána meg kb alig mertem húzni neki akkor meg 4,24...

Nem értem mi a baja.


2015. nov. 20. 09:20
 1/6 A kérdező kommentje:
Régen 3 alatt simán eljártam vele.
2015. nov. 20. 09:20
 2/6 anonim ***** válasza:
Sikeresen hidegen elkoptattad. Most meg orrán száján kell neki a benzin hogy tudjon menni.
2015. nov. 20. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Nézd, tudom hogy hidegen nem szabad sem autóval sem motorral száguldozni és pörgetni, pusztán csak észre lehet venni hogy hidegen van neki ereje jobban reagál a gázra és sok nyomaték van benne...amikor pedig üzemmeleg akkor semmi ereje. Nem tudom mit értettél félre vagy honnan vetted hogy nem rendeltetésének megfelelően használom. Az agresszívet is úgy értettem hogy a forgalom ritmusát felvéve és természetesen üzem melegen végrehajtva. Ne keverj össze légyszíves a 14 éves hülyegyerekkel akik képtelenek vigyázni a dolgaikra.. Gondolod hogy akkor nekiálltam volna méricskélni meg úgy tankolgatni és menni vele hogy nyomon tudjam követni a fogyasztást? Szerinted egy idióta az csinál ilyet? Nem gondoltam hogy ez lesz az első válasz hogy nem rendeltetés szerűen használtam és basz..m meg." Ezek után ha belegondolsz hogy tényleg nem tudom mire vélni a dolgot és talán tényleg nem direktben gyilkoltam, te mint szakértő mit gondolsz vajon mi állhat a háttérben?
2015. nov. 20. 10:42
 4/6 anonim ***** válasza:

Értelek.

Akkor nagy esély van arra, hogy idő közben a karburátor öregedik el. Állítani kell rajta. Valószínűleg sok benzint kap. Most vagy a súbertűt rakod egyel lejjebb, vagy a levegőcsavaron tekersz beljebb. Ha már szereltél ehhez hasonlót, akkor megpróbálhatod beállítani. Ha nem, inkább szerelőhöz vidd el mert nagyon csúnyán el is lehet állítani. Még ami fontos adat lenne, hogy a 2 mérést mikor csináltad meg? Ha egyik hétről a másikra, akkor csupán véletlen az a 0,3 liter. Ha évek teltek el a 2 mérés közt, akkor vagy ténylegesen elkopott a motor, mert ugye nem tegnap gyártották már, vagy tényleg a karbin kell állítani. Ha nem írtad volna a hideg-meleg közti erőkülönbséget, akkor válaszra se lett volna méltandó az a 0,3l. De így nagy eséllyel az alkatrészek kopása/öregedése ami közrejátszhat.

2015. nov. 20. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Egyik hétről a másikra csináltam a mérést mivel gyakorlatilag 75km a hatótávja...Pár éve egy teli tankal 90km-eket mentem vagy többet.


Az lehetséges hogy a henger el van kopva és hidgen még nem tágult ki annyira a hőterheléstől ezért jobban sűrűsödik és robban benne a cucc és nem szivárog el az erő, melegen pedig szépen elmegy mellette a cucc a tágulás miatt?

2015. nov. 20. 17:08
 6/6 Mickbro ***** válasza:
rajta van a szívató állandóan, vagy túl magas a benzinszint a karbiban.
2018. okt. 11. 01:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!