A BMW vagy a Vw nyerne?
es tenyleg! elnezest :)
hat ez van. 120meter rettenetes hir :D koszonom mkinek
12-es nagyokosnak.. Hidd el nekem,hogy ezeknél a teljesítményeknél , többet számít az,hogy ott van elől a motor súlya , ami szorítja le a hajtott kerekeket , mint hátsókerekesnél az a minimálisan hátsó tengelyeken jelentekző többlet reakcióerő , ami a gyorsulásból adódik.
Normális sportautók vagy : farmotor-hátsókerék , Farmotor-összkerék , frontmotor-összkerék , középmotor-összkerék kivitelben készülnek, nem szimpla hátsókerékhajtással, ami műszakilag a legegyszerűbb megoldás az összes közül.
Hallottatok súlypontról, súlyvonalról. Na a bímereknek ha már egyszer az orrukban hordják az erejüket, akkor a mérnökök már igyekeztek annyira hátratolni a motort amennyire csak lehet, hogy a súlyvonala a két tengely közé essen és hogy hátul is meglegyen a megfelelő leszorító erő. Amikor elindul az autó, akkor az eleje megemelkedik és a hátuljára jut az összes szükséges súly => a képzeletbeli súlyvonal előrebillen.
Amúgymeg nem mindegy melyik hogy gyorsul? Mindkettővel lehet élvezetesen autózni, ezzez nem kell villám gyorsulás. Csak a majmok és a kisebbrendőségi kompelxusos kisautósok keménykednek az utakon hogy beállnak a másik mellé és le akarják keménykedni, vagy az őket előzővel keménykednek hogy na akkor úgyse tudsz megelőzni.
"Normális sportautók vagy : farmotor-hátsókerék , Farmotor-összkerék , frontmotor-összkerék , középmotor-összkerék kivitelben készülnek, nem szimpla hátsókerékhajtással, ami műszakilag a legegyszerűbb megoldás az összes közül."
Ez most komoly? :D
mivel nyomaték x fordulat = teljesítmény
ebből következik, hogy, hogy a BMW
1. vagy többet forog
1. vagy magas fordulaton jobban tartja a nyomatékát
Hiába van alacsony fordulaton nagyobb nyomatékod, ha magas fordulaton a BMW többet ad le, ettől nagyobb a teljesítménye is... Egy szívó benzines motor, amiben 210Nm nyomaték van, bő 170 lóerőt is le tud adni, szemben a te 90 lovaddal, a fordulatszám csodákra képes, csak a dízelnek nagy ellensége, mivel magas fordulaton a dízelek nyomatéka brutálisan csökken, ezért találták ki a változó geometriát, meg újabban a dupla-tripla turbókat.
Erre jó példa az ősrégi Civic 1.6-os 160 LE, ami 8000 rpm-nél adta le azt a 160 lóerőt
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!