Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A BMW vagy a Vw nyerne?

A BMW vagy a Vw nyerne?

Figyelt kérdés
Haveromnak BMW 118 d (2000ccm 122LE 185Nm) autoja elverné nagyon nagyon a Golf 4esemet (1.9 TDI 90LE 210Nm) . Nem az a kerdesem, hogy melyik nyerne , mert adatok szerint ccm es LE a BMW javara van, csak nyomatekban vagyok erosebb. 0-150km/h-ig kb hany metert verne ram?

2015. nov. 19. 20:59
1 2 3
 11/22 A kérdező kommentje:

es tenyleg! elnezest :)

hat ez van. 120meter rettenetes hir :D koszonom mkinek

2015. nov. 19. 21:51
 12/22 anonim ***** válasza:
27%
32 lóerő azért nagy különbség, és egyébként is a BMW-k nagyon jól gyorsulnak, nameg neki nagy előnye a hátsókerékhajtás, míg te 1-esben nem is tudsz rendesen elstartolni, mert kipörögnek a kerekek. Úgyhogy csúnyán kikapnál, de ettől nem vagy kevesebb, ne aggódj :D
2015. nov. 19. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
26%
Viszont a BMW hátránya az EURO5-6 (nem tudom pontosan) meg ez gondolom az efficientdynamics verzió. Szerintem nincs nagy különbség a két autó között, ha egy 320d(talán az egyik legjobb karakterű 2.0 dízel bár a leghangosabb is) lenne BMW akkor egyszerűbb lenne a döntés.
2015. nov. 19. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:
19%

12-es nagyokosnak.. Hidd el nekem,hogy ezeknél a teljesítményeknél , többet számít az,hogy ott van elől a motor súlya , ami szorítja le a hajtott kerekeket , mint hátsókerekesnél az a minimálisan hátsó tengelyeken jelentekző többlet reakcióerő , ami a gyorsulásból adódik.

Normális sportautók vagy : farmotor-hátsókerék , Farmotor-összkerék , frontmotor-összkerék , középmotor-összkerék kivitelben készülnek, nem szimpla hátsókerékhajtással, ami műszakilag a legegyszerűbb megoldás az összes közül.

2015. nov. 19. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:
17%

Hallottatok súlypontról, súlyvonalról. Na a bímereknek ha már egyszer az orrukban hordják az erejüket, akkor a mérnökök már igyekeztek annyira hátratolni a motort amennyire csak lehet, hogy a súlyvonala a két tengely közé essen és hogy hátul is meglegyen a megfelelő leszorító erő. Amikor elindul az autó, akkor az eleje megemelkedik és a hátuljára jut az összes szükséges súly => a képzeletbeli súlyvonal előrebillen.


Amúgymeg nem mindegy melyik hogy gyorsul? Mindkettővel lehet élvezetesen autózni, ezzez nem kell villám gyorsulás. Csak a majmok és a kisebbrendőségi kompelxusos kisautósok keménykednek az utakon hogy beállnak a másik mellé és le akarják keménykedni, vagy az őket előzővel keménykednek hogy na akkor úgyse tudsz megelőzni.

2015. nov. 19. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 Osynho ***** válasza:
27%

"Normális sportautók vagy : farmotor-hátsókerék , Farmotor-összkerék , frontmotor-összkerék , középmotor-összkerék kivitelben készülnek, nem szimpla hátsókerékhajtással, ami műszakilag a legegyszerűbb megoldás az összes közül."


Ez most komoly? :D

2015. nov. 19. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:
Ehhez képest az egyik legelérhetőbb sportos autó az MX5 tökéletesen jól autózható, jó súlyelosztású, pedig az is orrmotor, hátsókerékhajtás.
2015. nov. 19. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:
72%

mivel nyomaték x fordulat = teljesítmény

ebből következik, hogy, hogy a BMW

1. vagy többet forog

1. vagy magas fordulaton jobban tartja a nyomatékát


Hiába van alacsony fordulaton nagyobb nyomatékod, ha magas fordulaton a BMW többet ad le, ettől nagyobb a teljesítménye is... Egy szívó benzines motor, amiben 210Nm nyomaték van, bő 170 lóerőt is le tud adni, szemben a te 90 lovaddal, a fordulatszám csodákra képes, csak a dízelnek nagy ellensége, mivel magas fordulaton a dízelek nyomatéka brutálisan csökken, ezért találták ki a változó geometriát, meg újabban a dupla-tripla turbókat.

2015. nov. 19. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:

Erre jó példa az ősrégi Civic 1.6-os 160 LE, ami 8000 rpm-nél adta le azt a 160 lóerőt

[link]

2015. nov. 19. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:
Na és akkor a lényeg: Szép és jó a papírforma szerint számolgatni, de hozzá kell venni, hogy egyik autóról sem tudjuk milyen allapotban van a hajtáslánca... szóval ezt is be lehetne venni a dologba.
2015. nov. 20. 02:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!