Vegyek ford focus 1.6 tdci-t?
Az lenne a kérdésem hogy szerintetek a feleségemnek vegyek-e egy 2007-es ford focus 1.6 tdci kombit
mekkora km-ig? Mivel én új céges autót kapok b8-as passatot tudom hogy az nem rég jött ki de arról is lehet véleményt írni
A válaszokat köszönöm!
Szerintem nyugodtan, és 200-250e km-ig bátran (bár nem is igen lesz benne több, mert ha többet ment, akkor vissz aszokták tekerni). Egyszóval ha valós 250, még az is bőven belefér.
Szokták modnani, hogy az 1.6 dízelek nem tartósak, hanem csak a 2 lityisek, de mégis sok céges 1.6 dízel szaladgál vidáman sok km-rel.
A B8 Passatról még nincsenek hosszútávú tapasztalatok, legfeljebb minőségérzetról lehetne írni. Szerintem lehetne érdekesebb is a beltér, valahogy a Golfok belseje is barátságosabb. De ha céges autó lesz, akkor meg úgyis mindegy.
Köszönöm a válaszokat!
Minimum napi 20 km
Autópálya,országút de városban is
Nekem ilyenem van, Focus kombi, 1.6TDCi, 80 kW - de 2005-ös.
A kettő között az alapvető eltérés, hogy az enyémben nincs részecskeszűrő gyárilag.
Maga a motor nem rossz, bár azért 250e fölött kezdenek kijönni a dolgok: turbo felújítás, légtömegmérő, generátor. Én újkora óta használom, eddig van benne 285e, a fentieken kívül nem volt gond.
Ellenpéldákat is lehet olvasni, szóval érdemes használni a netet, pl.:
Nagyon sok múlik az előéletén - egy 8, lassan 9 éves autónak az pedig már van bőven.
Köszönöm!Boldogító hogy ilyen sok rendes ember van!
Igen a részecskeszűrőről én is hallottam meg EGR -ről
benzinesről van valami vélemény mindenképpen dízelt veszek de kíváncsi vagyok rá
gondolkoztam 2010 után gyártottakon is de az előző kinézetük jobban tetszik
#6 - maga a Focus nem rossz autó. A PSA-val közös motorról én ezt annyira nem merném kijelenteni: ugye ez ugyanaz lényegében, mint az 1.6HDi-k a Peugeot és Citroen típusaiban. A Fordnál gyenge pont a turbo nyomó olajcsövében a kis szűrő: eldugul és már vége is a turbo csapágyazásának. Ahány szerelővel beszéltem, mindenki rövidebb olajcsere periódust ajánlott (20e helyett 15 vagy 10), amikor a turbo került sorra, akkor egyik szakműhelyben (a megkérdezett 3 közül) sem akarták elhinni, hogy 280e km-nél gyári turbo van az autón.
Azért ezek elég sokat mondó infók, azaz elég negatív tapasztalat van vele.
Kérdező! Napi minimum 20 km, addig oké. De egy részletben vagy 4-5 km-es darabokban?
Én a helyedben az 1.6 benzint megfontolás tárgyává tenném, mert amit gázolajon megspórolsz, az könnyen elmehet javításra. Én ha kiszámolom a 2 liter fogyasztásbeli "nyereséggel" az elmúlt 285e km-t, levonom belőle az újkori árkülönbözetet és a javítások árát, akkor nem nyertem semmit.
Persze használtan már nem kerül annyival többe és esetleg jól is járhatsz, de megfontolni érdemes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!