1.5 millióból milyen benzines kombit (min.450l csomagtér) vegyek évi 12-13. 000 km-re,60% pálya,30% országút,10%városi használatra?
Dízelpártiak kérem ne ajánljanak, benzines kocsit szeretnék!
Francia kocsik kizárva. Szempont: viszonylagos költségmentesség, élvezetes vezethetőség. Érdemes esetleg átalakítani saját költségre LPG-sé a kocsit?
Köszönöm!
Én pont ugyan ilyen kritériumok alapján egy 2004-es Volvo V40-et vettem a 2.0 turbó (benzin) motorral, 163LE, megy mint amit seggbe rúgtak. Még semmi bajom nem volt vele mióta megvan (április).
Most, hogy viszonylag elfogadható áron van a benzin szerintem nem éri meg, pláne nem évi 13e km-re az LPG.
Azért a volvoban a turbómotor pont ennek a két szempontnak nem tesz eleget amit a kérdező megadott:
"viszonylagos költségmentesség, élvezetes vezethetőség"
Na jó kicsit túloztam az élvezetes vezethetőség nem tudom mit takar -> egyenesben induljon el és mennyen mint a golyó vagy adagolható legyen az autó ereje.
+1 a Mazda 6-nak. 1.8-ast vegyél, vagy ráncfelvarrott 6 sebességes 2.0-t, a többinek rövid a váltója, jóval többet esznek pályán.
Ha szempont a csomagtartó, az ki is zárja az LPG-t, de amúgy sem érdemes belekontárkodni az üzemanyagellátásba szerintem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!