Miért taknyos az olajbeöntő kupak?
17km alatt ha papatata nyugi tempo van nemfog reggel fellegedni es a lecsapodott para viztartalma keveredik.
Ha meg taknyos megfazott, fozz neki forro citromos teat :-)
Az biza hengerfejes lesz.. :(
Nézd meg esetleg a kiegyenlítő tartályt is, szerintem olajos lesz benne a hűtővíz.
Van itt pár apróság.....:(
-ha 2000km alatt lemegy a szint középről minimumra, az nem valami biztató, azt már jelentős olajfogyasztásnak hívják
-a beöntő ne "szép feka" legyen(az valami öreg, megégett olajra utal) hanem VILÁGOS BARNA.
-a taknyos/habos belső lehet a másikfajta rátöltött olajtól, és/vagy víz-olaj keveredéstől.
Régi olaj le, dekli le kitakarít(esetleg kartert is), friss olaj+szűrő bele.
Aztán figyelni olajszint, fagyállószint, beöntő kupak belseje.....
Köszi holnap nekilátok
A viz egyáltalán nem olajos és nem is fogyott, picit biztató hogy nembiztos a hengerfej
Eltérő viszkozitású olajok találkozásakor létrejövő keverék is tud ilyen vicces állagú lenni. De mikor volt abban az autóban utoljára olajcsere?
Ha a hűtőfolyadékod nem fogy, akkor és a kiegyenlítő tartályban nincs jele olajnak, akkor nem valószínű hengerfej vagy tömítés probléma.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!