Utolsó! Csak mondom hogy az xc90 V8 VOLVO amit írtál az benzines, mivel az xc90-nek csak egy dízele van az meg a D5
2010. márc. 22. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
22/32 anonim válasza:
A részecskeszűrő kiszűri a korom 95 százalékát a dízel kipufogógázból. A szűrő állapotát folyamatosan figyeli a motorvezérlő rendszer. Amikor megtelt a szűrő, a kormot automatikusan kiégeti belőle. A részecskeszűrő rendszer élettartama azonos az autóéval, és karbantartást sem igényel.
Ergo addig nem engedi a levegőbe jutni a kormot míg meg nem telik a szűrő, tehát felfogja a fent leírt százalékát
2010. márc. 22. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
23/32 anonim válasza:
A karbantartást nem igénylő részecskeszűrő minimálisra szorítja a levegőbe kerülő koromszemcsék mennyiségét, a korszerű motorvezérlés pedig alacsonyan tartja a kipufogógázba kerülő nitrogén-oxidok szintjét, így az új D5 már most megfelel a csak később bevezetendő Euro 5 emissziós szabvány szigorú előírásainak.
2010. márc. 22. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
24/32 anonim válasza:
a részecskeszűrő, csak láthatatlanná teszi a korom nagyrészét.
Az hogy érdemi változás történjen jóval több kell. Ugyanis a nanoszemcsés por (ami benzineseknél nincs) ugyan úgy jön elő a rettenetből.
Ennek köszönhetően meg a városi olcsójános európában meg rákot kap. Mert ez a dízel buzéria csak az európaiakra jellemző.
2010. márc. 22. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
25/32 anonim válasza:
válasz írója 72%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: ma 07:23-nak:
bocs, ezt elnéztem.
Audi 4.2 TDI 326Le
2010. márc. 22. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
26/32 anonim válasza:
A dízel! Bizonyítottan rákkeltő!Ha gyereked, családod van, akkor nehogy vegyél dízelt!
2011. jan. 25. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
27/32 anonim válasza:
Rákkeltő az élet is gyermekeim, nem csak a dízel meg a benzin... Nem tudom miért gondolja mindenki azt hogy ami a Totalcarra kikerül az szentírás és igaz. Aláírom: van igazságtartalma a cikküknek, de ha a laboratóriumi körülméynek közti vizsgálgatásból kilépünk a valóéletbe máris azt látjuk hogy tök mindegy hogy egy emissziós normákat teljesítő (nem füstölő roncs) dízel vagy benzin autóval rójuk az utakat, ahol a koncentráció kicsi ott mi sem fogunk nagy kárt tenni, ahol meg magas a levegő káros anyag telítettsége ott sem mi leszünk a messiások akik elhozzák a tiszta levegőt. Szóval hiába viszik le akár az elérhető legalacsonyabb értékig az autók környezetszennyezési adatait, az akkor is csak egy füstokádó gépezet lesz, amiből ha sok van sok gázt termel. Persze nem ártana mondjuk néha benézni egy-két motortérbe mert vannak autók amelyek egymagukban a gyári adatok 10-20x-osát is kibocsátják (a kiszerelt katalizátorok, gagyi chiptuning és egyéb trükkök ugye...), szóval véleményem szerint kár lenne vitát nyitni erről, a végtermék mindkét esetben egy nem túl egészséges kipufogógáz ami azért kis mennyiségben a modern autóknál (vagy annyira nem is modern, már 20-25 éve is voltak emissziós követelmények) elhanyagolható értékű. Nem csak a mi autónkba kell gondolkozni hogy mennyire környezetszennyező hanem abba hogy az összes autó az úton együtt mennyire környezetszennyező.
2011. máj. 9. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
28/32 anonim válasza:
Szenny az egész világ!
Már rég lehetnének vízzel működő autok is amik nem szennyezik a környezetet.De amíg egy csepp olaj van a fölben addig a turbánosok nem fogják megengedni,hogy egy ilyen szabadalomra kerüljön.Szóval sz@rok bele hogy melyik környezetszennyezőbb,nekem dieselem van,és amig nem lesz vízes autó, az is marad.A világ megmentése nem az én kocsimon fog mulni..
2011. máj. 10. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
29/32 anonim válasza:
vannak már fúrógépmotorral szerelt suzukik prototipusba melyek 80-al mennek :D
2011. máj. 12. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
30/32 anonim válasza:
Na azert itt alljunk meg egy asonyomra: Nemetorszagban keszitettek egy tanulmanyt miszerint (naluk ugye sokkal gyorsabban cserelodik az autoallomany)a kibocsajtott koromreszcskek amelyeke a Diesel autok kipufogolyat elhaggyak azok tobb 10E embernek okaztak rakot az elmult par evben(pontos adataim nincsenek csak keressetek ra biztos meglesz). Masodszor a Diesel autot azert soha az eletben nem tudjatok osszehasonlitani a benzinessel mert kevesek vagytok hozza nagyon kevesek. Mivel Ahogy latom senki sem ismeri a fordulatszam nyomatek gorbet ezert elarulom: a Diesel autonak nagyon kicsi a hasznalhato fordulatszam tartomanya de ott a parba levo benzinmotort foldig alazza. Vagyis dinamika nincs a mukodesebol adodoan de nyomatek az rengeteg all rendelkezesre egy bizonyos tartomanyban. Es mint tudjuk loeroket vasarlunk es nyomatekkal autozunk. Es amit mindenki "valto"-nak hiv az becsuletes neven nyomatekvalto remelem azert ez mond valamit. Es a vegere a meglepi: Probalj meg legyorsulni egy IVT valtos traktort vagy egy szimpla Kombajnt a sajat vegsebessegen belul( a loero/tomeg indexet ne is nezzuk mert felesleges) mert 2500Nm nem hazudik es nem azt kell nezni hogy csak 250-300LE de 10-15 Tonna.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!