Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A regi Renault Megane I....

A regi Renault Megane I. Coupeknak ugyanolyan problemas, beallasra hajlamos a hatso futomuve mint a korabeli Peugeot / Citroenekek?

Figyelt kérdés
Vagy a Renault kepes volt jobban megoldani ezt a torzios hatso felfuggesztes dolgot? Mert ugye a korabeli Peugeot / Citroen torzios hatso futomuvek kenese / karbantartasa nem tokeletesen megoldott es idosebb korukra cserelni kell oket, ami draga dolog...

2015. nov. 14. 17:05
 1/8 anonim ***** válasza:
Az konstrukciós hiba, a Renault-nak pedig nincs köze a PSA konszernhez, tehát valószínű nem érinti ez a probléma. Cserébe az elektronikájuk vicces.
2015. nov. 14. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Mennyiben vicces az elektronikajuk? Az extrakkal van baj, vagy a motor/muszerek/vilagitas a problemas?
2015. nov. 14. 18:50
 3/8 anonim ***** válasza:
Bármi előfordulhat. Egy ismerősömnek van Mégane II, előfordul, hogy a motorvezérlő gondol egyet, és nem hajlandó beindulni, aztán 1 óra múlva újra működik. De ha az utcán figyeled a Renault-kat, nem találsz olyat 10 év fölött, aminek normálisan működne a világítása. A legkisebb hiba, ha mondjuk indexelésnél esik a hátsó helyzetjelző/féklámpa feszültsége, durvább, ha minden lámpa össze-vissza villog. A legszomorúbb, hogy a Nissan-házasság óta azokba is befészkelte magát ez a trógerság, legutóbb egy Qashqai hátsólámpáján láttam hasonló feszültségesést, pedig a Nissanokra sose volt jellemző korábban. De a kényelmi extráknál is ugyanígy hajlamos megjelenni a titokzatos manó, sokszor nagyon nehéz felderíteni, mert véletlenszerűen romlik el.
2015. nov. 14. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Sajna ezeknél is előfordul a torziós rúd törése, csak talán nem annyira gyakori. Én kifogtam....Mentünk egy utcán(szinte tükörsima szfalton..), hatalmas pattanásszerű hang, majd leesett a kocsi hátulja... A horog szinte leért a földre.

Új alkatrész horror, bontott 25-40 ezer(de lehet 1 hét után az is törik). BP-en van egy cég, ahol 1 év garival felújítják.

Ez az állandó elektromos problémás hiedelem meg nagy hülyeség. 7 Rönóm volt(volt új, meg 15 éves is), és szinte semmi ilyen hiba.

2015. nov. 16. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

#4

Szinte semmi - ezen van a hangsúly. Aki Renault hívő, annak belefér a szinte semmi. Nekem abszolút semmi nem fér bele, és ez teljesen alapvető elvárás szerintem. Ott kezdődik a jó autó.

2015. nov. 16. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Nem vagyok Rönó fanatikus, most egy Rover meg egy Mazda van.

A szinte semmi az azt jelenti, hogy pár izzó kiégett a 15 éves Megane műszerfalában, meg az előtét ellenállás romlott el a ventillátornál. Ennyi baja bármelyik ennyi idősnek lehet szerintem. Ja, és ettől működőképes maradt az autó. Kényelemben, motorjellemzőkben nagyon ott vannak, azt viszont állítom. Az 1,4-1,6 8v/16v motorok nagyszerűek.

2015. nov. 16. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Ez mondjuk tényleg belefér.

A motorok engem nem nyűgöztek le, régen lehet hogy jobb volt, de én csak gyengéket fogtam ki (R19 1.4e, Scenic 1.4i, Fluence 1.6i). A dci-k szépen mentek újonnan (1.5 68 és 86 lovast vezettem), de azoknál meg ott volt a Delphi rendszer, mostanában nem tudom milyenek, utoljára talán a Fluence-ot vezettem kb 3 éve.

2015. nov. 16. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Mondjuk Scenic 1,4(főleg ha 8v) elhiszem, hogy gyenge, de olyat nem kell venni.

Az 1,4 16v motor kategóriájában szerintem a legjobb(tesztelőktől is olvastam, hogy szerintük is), nagyon megy, jól fogyaszt, szép a hangja. Az 1,4-1,6 8v-t sem véletlenül gyártják még ma is(Dacia, stb). Több hasonló autót is próbáltam már(meg birtokoltam is), a fasorban sincsenek motorikusan!

DCI-nél a 68 lovassal volt a legtöbb porlasztós hiba. A 100/106-os nyűgje a hajtókarcsapágy kopása.

A 80/82/86 lovas pont hogy a legmegbízhatóbb. Kellően erős, nagyon jól fogyaszt.

2015. nov. 17. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!