Lehet valami baja a motornak ha kint hagyom éjszakára?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
aztan meg csodalkozol hogy valaki tarkon vag, mert egy helyben jaratod es budositesz.
Nyugodtan elindulhatsz inditas utan rogton, vagy inditsd be, aztan vedd fel a sisakot meg a kesztyut, utana indulhatsz.
A motornak is jobb, es kevesbe szennyezed a kornyezeted.
Amugy meg semmi baja nem lesz ha kint marad, mi lenne? Errefele nincsennek -30 fokok.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
nyilvan nem fogod nyelgazon kihuzatni leszabalyozasig...
szepen komotosan lehet vele haladni, kis-kozepes terhelesen, alacsony fordulaton.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
egyhelyben járatva vágod tönkre!
Alapjáraton minden motor egy picit dúsabb keverékkel jár és alapjáraton később melegszik tehát tovább tart időben az az állapot amikor nagyon kopik!
Beinditod, felveszed a kesztyűt,sisakot, stb. és szép lassan elindulsz minimális terhelésenés egyre később egyre fentebb váltasz és m,ajd egyre jobban huzod a gázt.
Nekem kb. 6-8km kell hűvösebb időben mire merem 12-14ezerig elforgatni és 250felé kinyelezni, addigmeg fokozatosan kezdek döcögni 20-30al és amint lehet felveszem aforgalom tempoját 50-60al és párkm utánmáregyre jobban húzom.
Érződik az milyen időben mennyire húzhatod....
Én inkább napközbenfélnék kint tartani a motort,mert az UV kiszívja az idomokat meg elkezdhez tőle öregedni a sk gumi és műanyag alkatrész.
Nekem volt amikor hetekig kint állt esőben a kertben, mert a műhelyben másokét szereltem és nem volt hely betollni a sajátom....
Barátnőből is legtöbbnek nemvolt fedett hely motorom tárolására....
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha nem lopják el akkor baja nem lehet.
Nem kell várni 10 percet. Én csak annyit szoktam amíg leáll a szivató és utána indulok. A motor terhelés alatt melegszik a legkönnyebben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!