BMW E34-et milyen árban lehet venni, hogy az elfogadható legyen?
Nagyon régóta nézegetem az E39-eseket, 2 millióm lenne rá, de nem akarom elhamarkodni.
Már rájöttem,hogy ebből az autóból 1,5M-nél kezdődnek z elfogadható darabok.
Aztán volt szerencsém egy E34-eshez, ami annyira megtetszett,hogy elgondolkoztam, lehet inkább az kéne.
Amint látom ez nagyjából 1,5 millióig terjedő árban van, de erre meg nem adnék annyi, még egy fullosra sem.
Inkább egy minimális hibával rendelkező, de abszolút használható autót szeretnék, csak most nem igazán tudom,hogy milyen árban van olyan, ami nem tökéletes, de nem is egy atomjaira hulló roncs?
500-700 ezer forintig?
Ki mondta,hogy külföldről hoznám be?Ki mondta,hogy 600 ezerért vennék?Ki mondta,hogy full extrás kell?
Ha ezekre megvan a válasz, írjátok meg mert érdekelne.
Az 500-700 ezer forint mögött szerepel egy kérdőjel.Nyelvtanozzunk?Most kell megmagyaráznom,hogy az mit jelent?Ne már!!!
Tudom,hogy itt minden válaszadó egy unatkozó ember,akinek nincs jobb dolga, na dehogy ilyen komoly szövegértési problémák is legyenek...ez egy kérdés volt.
Hülye vagyok, mert nem a Suzuki Swift a kedvenc autóm, és nem azzal akarok járni?
Miért gond az ,ha én ráakarok költeni egy autóra, amit megvettem?Van aki többre vitte, és nem a minimálbért keresi meg.Ez vagyok én.Nekem nem arról szól az autó,hogy megveszem, elmegyek A-ból B-be, és csak tankolni kelljen, mert ha baja lesz éhen hal a család...van és lesz is pénzem a javításra.
Mi van ha restaurálni akarom?Leírtam,hogy mire kell?Van aki egy halom rozsdából restaurál egy autót, az is hülye, nem?
Tudjátok, azért mert más az értékrendünk, és én a Balaton meg a lángos helyett az autót választom...szerintem az a hülye aki lemegy egy tóra amit tengernek nevez, megeszi a hekket, amiről azt hiszi,hogy a Balatonból fogták ki, ül a parton,sütteti magát, és boldog, hogy egész évben összespórolta a pénzét erre.
Akkor most ki a hülye? (mondanám,hogy költői a kérdés, de egyesek úgysem tudják mit jelent, LÁSD: -hamarosan-,)
A lényeg,hogy vehetnék bálna Mercit 500 ezerért is, az én dolgom, az én pénzem.Ha ezért vagyok hülye, akkor gratulálok!
Inkább azt kérdezem?Milyen autót vegyek, amire egy fillért sem kell költeni, olcsó, ha fának megyek meg is halok benne, semmi ereje nincs, és mindenki olyannal jár?
Ezek szerint csak suzukid van és arról akarsz váltani,hogy egyfolytában azt emlegeted!?!?főleg úgy hogy senki nem beszélt suzukiról....te hoztad fel...
Egyébként meg már tényleg egy vicc amit ti kérdezők csináltok ezen az oldalon : Hogy ha nem azt a valaszt kapjatok amit szeretnetek/hallani akartok/elképzeltetek,akkor itt már mindenki csak egy unatkozó kötekedő senkiházi....
Azért vagy hülye, mert leírásod szerint van épp a zsebedben1,5misi KP és nem költöd el E34 re, mert "őőőőőőőreg".
Hidd el, elég sokszor hirtelen megtetszett valami bontószökevény és bontás elől megmentettem.
TAPASZTALATBÓL írom amit írok!
Dehajrá....
500-700 ból ami nem lesz:
-v8 kézi
-M5
-m30 kézi
-hibátlan semmiből se
-m20 -t kihagynám, nem egy csoda blokk
-24td felejtős, végképp gyenge és korai évjárat így nagy esély, hogy szarrá rohadva
-25tds jójó, de 99% 600-700ról van vissza tekerve 200-300ekm -re ezért várható 300-700eFt kiadás!!!! Persze jól tuningolható, benzinesekkel egyszinten megy, de én nem vagyok dízel párti
-v8 ha neked bejön akkor ám legyen de ennyiért csak autómatát kapsz ami legálisan nem alakítható kézire csak simán pár száz ezer Ft átépítési engedélyezéssel, akkor már egy kézi V8 de az 800tól indul.
-marad az M50, a 20i elég gyengus de megszokható, a 25i már facccaaa,de az mind ütve vágva, itthon lehetetlen jót kifogni. Meg, hogha M50 legyen vanosos, mert középen erősebb és kevesebbet fogyaszt,sokkal de sokkal jobb!
Így 500-700 körül m50 amit érdemes nézni vagy, ha v8 kell megbarátkoznod az automatával, de a gondolattal is, hogy egy automatánál bármikor 300-400eFt oda lehet!
Bontott kézi váltó 20-30e ért van, ha veszel 5db 100ért akkoris 50évig van váltód javítás nélkül :D
Tehát mind1 mennyiért veszel úgyis 2mFt körül lesz mire 100 tipptopp lesz, legyen a vételár 100eFt-500eFt-1mFt-1,5mFt!
Másik előbb nem árt tisztáznod milyen felszereltségre vágysz, mert sok dolog már beszerezhetetlen, sok extráknak darabja 30--50-100-200eFt/egy darab extra!!!!
Hátsó elektromos roló nincs 100eFt alatt bontva se!!!!
Az a baj a minimális hibával, hogy nem Swiftről van szó. Öreg, E34 ha lakatolni és fényezni kell az önmagában akár fél milla ( egy telifény kamrában garanciával önmagában 300 körül van ).
Írták az automata is zsebbe nyúlós, a dízel zsebbe nyúlós. 500-700 000 között kevés olyat fogsz találni, amire nem vered el a vételár minimum dupláját, ha szép E34-et akarsz.
Viszont, ha veszel egy szép youngtimert annak az értéke már csak nőni fog, igaz az sem nagyon fog kijönni, ennyiből.
Itt már ugyanaz a helyzet, mint az E30-cal. Olcsón lepusztult hulladékok vannak, ami patent, annak meg csillagászati ára van :/
Neszeneked 500-700eFt....
27950euro+behozatal+forgalombahelyezés.
Szerintem 9misiből magyarpapírral megállna itthon!
1,5misidhezmég rakj hozzá még 7,5 -t!!!!!
Bár ahogyelnézem sajnos automata és nem manuál klimás, nincs benne auc, edc, telefon, kormányoszlop is ha jól látom manuális állításu nem elektromos. Fényre sötétedő tükrötse ír, oldalsó rolók se látszódnak, hátsó elektromos roló sincs, azértmég pár száz ezret rálehet verni.
Mondjuk 10misiből biztos fullos szép E34 lenne hazai rendszámmal!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!