Szerintetek mivel tudnám ugymond tuningolni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
2. nak igaza van.
Én utánafordulok egy tipp-topp trabinak, régi skodának, mint egy hangsebességgel közlekedő ótvarnak.
Menőbb már szerintem egy gyári állapotot megőrző autó, mint a tuning. És lassan több munka eredetin tartani, mint gányolni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
sztem, ugy tuningold, hogy hozd gyári állapotura! ez sztem sokkal nehezebb, mintha "hülyegyerekautójává" alakitod át. én már sajnálom, hogy az én Trabimon utobbit választottam, anno. most milyen jó jönne a volt autom gyári állapotban, 1978-as Trabant 601-es. 6 voltos rendesszel, 1 körös fékrendszerrel, teljesen fém lökössel. törtfehér színben. pedig meg volt hozzá minden szükséges alkatrészem.
mit csináltam vele több, mint 15 éve?
kályhaezüst szín kivül-belül, "aranyozott" tükrök, ablaktörlök, szellözönyilások, kilincsek, suzuki swift anterna, ami a tetö A oszlopába bele lehetett tolni. 12v GOLF I. elektromos rendszerrel, fekete kárpittal, 8 hangszoróval, komoly -anno- kazettás fejegységgel, ZIL üzemanyagmérővel, új típusú motorblokkal, régi kockás müszerfalat, lecserétem az uj kerekmüszerfalra, kivül tele volt hatalmas matricákkal, stb...
ugye nem ilyen autot akarsz?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!