Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem indul reggel az autó?

Miért nem indul reggel az autó?

Figyelt kérdés
Van egy 1.1-es zastavám (benzines) ami reggel ilyen hidegben nyöszörögve indul be, viszont a munka után (9 órát áll egy helyben) viszont pöcre indul! Az aksival van probléma, vagy az olajjal lehet?

2015. okt. 27. 20:08
1 2
 11/17 A kérdező kommentje:
Utolsó! Lehet az a gond! Ismerősöm mondta, hogy felesleges drága akkumulátort belevenni, mert 2-3 évig bírják általában. garanciás az olcsó akksi is ugyebár (1 évig). Ha 1 év alatt nem megy tönkre, akkor ki fog bírni 2-őt hármat is. Szerintetek igaz ez?
2015. okt. 28. 18:28
 12/17 A kérdező kommentje:
Mondjuk, tényleg nem egy értékes autó és az ár sem mellékes azért :/
2015. okt. 28. 18:56
 13/17 anonim ***** válasza:

Hülyeség! Annak bír ki 2-3 éveket aki nem figyel rá. Csak városban jár vele, akkor is tompítottal, nincs ideje a generátornak újratölteni, rajta felejti a fogyasztókat, stb. Az akksi halála ha nincs 100%-ra töltve. Én 7 éves noname akkuval adtam el az előző autóm.


Mindenesetre 45Ah-nál nagyobb totál felesleges ekkora motorhoz. Egyébként is inkább az indítóáram a fontos.

2015. okt. 28. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 A kérdező kommentje:
Sajnos csak városban használom tompítottal, ilyenkor fűtéssel együtt. Indításnál, minden fogyasztót (fűtés,világítást) lekapcsolok előtte. Milyen időközönként kell akkor tölteni? heti 1x elég?
2015. okt. 29. 18:44
 15/17 anonim válasza:
Mondjuk ez engem is érdekelne. Sose töltöttem újra az akksit, de akkor ezek szerint kell. Akkor miért mondják, hogy 2-3 év az élettartama? Ha újratöltöm, akkor tovább jó, nem? Hány km-t kell menni, hogy ne kelljen kivenni , hanem a generátor feltöltse?
2015. okt. 30. 07:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:

Én egy téli mérésemből vontam le a tapasztalatot. Ilyenkor gyakran ment a tompított, ablak fűtés, szellőzés, nekem a kormány is elektromos. Csak munkába járáshoz (2*5km), boltba, városba szaladgáláshoz használtam a kocsit. Volt, hogy 10-15km alatt 6-8x elindítottam az autót, várakozás közben rádiót hallgattam.

Akkor az ALDI akciózott egy digitális automata töltővel, megvettem, mert kíváncsi voltam. Nagy megdöbbenésemre 3-4 órán keresztül töltötte az akksit, tehát 70-80%-on volt csak. Ezután 2-3 hetente ellenőriztem és 1-1,5 órát (4-6Ah-t) mindig rá tudtam tölteni. A generátor tölt, mint a barom csak ideje nincs rá.

Ha 1-2 hetente volt hosszabb (2*15-20km) út, akkor nem fordult elő a probléma. Vagy miután külvárosba költöztem és a legkisebb megtett táv 2*10km lett azután se. Mindig 100%-on állt a töltöttség.

Azóta odafigyelek, hogy rövid utakon feleslegesen ne menjen nagy fogyasztó. Városban nappal soha nem égetem a lámpákat, hogy minél gyorsabban töltődjön az akku. Ablakfűtést is kikapcsolom pár perc után.


Mikor nem volt töltőm nekem is pusztultak az akksik, a rekordom motornál volt, letettem télre tavasszal kuka volt. Szerencsére ennek vége.

Ilyet vettem, figyeljétek az újságokat, télen megint fogják árulni:

[link]


De mindez már az utolsó lépés. Ha az autó elektromos rendszere rendben van. Tiszták, stabilak a csatlakozások, a töltőfeszültség rendben van fogyasztókkal, anélkül, alapjáraton és fordulaton is. Lezárt autónál nem szívja semmi az áramot. Ezután jön csak az akkumulátor! Remélem segítettem.

2015. okt. 30. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 A kérdező kommentje:
Utolsó! Ugyan ilyen töltőnk van! Igen sokat segítettél, köszönöm!
2015. okt. 30. 12:55
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!