Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson bejáratása körülbelül...

Simson bejáratása körülbelül meddig tart, hogyan?

Figyelt kérdés

Nem olyan rég át lett alakítva a Simsonom 60 köbcentisre. Négy sebességes S51 blokkos. Eddig másfél tankot mentem vele, szépen komótosan, 50 km/h fölé sosem mentem, de inkább 40 körül tartottam, nem pörgettem, először járattam pár órát alapjáraton, mert valaki ezt javasolta.


A kérdésem, hogy meddig kell még bejáratnom? Azért érződik, hogy még nincs ereje teljében, egy-két alkalommal mostanában adtam rá egy nagyobb gázt, nem gyorsul jobban mint az átalakítás előtt. Az egyetlen dolog, ami feltűnt, hogy az emelkedőket jobban bírja - igaz, egyszer lefulladt teljesen ok nélkül egy hosszabb hegymenetben, gondolom ez is a bejáratósság miatt történt, de azóta már sokat mentem vele, nem hiszem hogy lett tőle baja. Örülnék, ha lassan lehetne majd érezni valamit abból a plusz 10 köbcentiből, meg persze ha nem kéne ötvennel vánszorognom, amikor az átalakítás előtt 70-75 is ment neki.



2015. okt. 27. 15:11
 1/6 A kérdező kommentje:
Hozzáteszem, azt nagyon gyakran érzem, hogy elmegy az ereje, ha hosszabb ideig próbálok tartani egy 45-50 km/h tempót. Épp ezért nem is szoktam megpróbálni, negyvenet tartja simán alacsony fordulaton akár négyesben is. Régen hatvannal is tudott menni amíg a benzinből ki nem fogyott, szóval gondolom ez is a bejáratás része, vagy valami el lett rontva?
2015. okt. 27. 15:14
 2/6 anonim ***** válasza:
Én kb. 500 kilométert járattam, nem éreztem szükségességét többnek. Most nagyon jó idő is van a léghűtésnek. Nekem viszont egyáltalán nem csinált olyat, hogy leállt volna vagy hogy ne gyorsulna, csak sajnáltam tépni neki. De nyugtass meg hogy nem pár ÓRÁT járattad alapjáraton, minden hűtés nélkül. Ugye az pár perc akart lenni? Amúgy kb. 500 km felett már szép lassan, de lehet tépni neki.
2015. okt. 27. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Ha ennyi km után is elmegy az ereje, akkor ott valami nagyon nem okés, a bejáratásnál pont hogy a szorosabb illesztés miatt még nagyobb kompressziónak kellene lennie, tehát nem hogy gyengébbnek, hanem erősebbnek kellene lennie. De egy 60/2 meg legfőképp nyomatékosabbnak.
2015. okt. 27. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Kb be lehet már járódva, mert 1,5 tankkal nagyjából reális az 500km, amit anno a gyár is ajánlott. De, még ne nagyon tépjed neki, mert a sz*r kínai alkatrészekkel óvatosnak kell lenni. Rövid időre húzz csutkagázt majd kikuplungolva és gázfröccsöket adva közben hűtsd le a motort. Nagyobb végsebességre ne nagyon számolj ha az áttételen nem változtattál semmit. Próbáld meg hogy előre teszel 16-os lánckereket. Csak figyelj mert nem biztos hogy a lánc hossza kiadja.
2015. okt. 27. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
megnyugtatlak, hogy bejáratós motort nem szabad alapjáraton járatni ahogy elindult minél előbb el kell vele indulni
2015. okt. 28. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Ez alapján nem lesz hosszú élettartalmú a motor amit leirtál.

Fissen összerakva nem járatjuk órákat a motort kezdésnek még az üzemi hõfok is sok, kb harmadik indítás után próbáljuk ki közúton a motort itt is fokozatosan növelve az üzemi idõt persze sík terpen.Amikor érzed elgyengülni csak azért nem ragad meg nincs agyonkínozva egy picit finomabban kéne járatni

Én pl tavaj járattam utójár akkor 30-35-ös tempó 500-ig majd fokozatosan 1000-ig

2015. okt. 28. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!