A teljesen új autók többet fogyasztanak mint bejáratás után?
Figyelt kérdés
2015. okt. 26. 21:58
2/3 anonim 



válasza:





Nem kell bejáratni.
A bajáratás évtizedekkel ezelőtt volt jellemző, amikor a gyártástechnológia nem tette lehetővé a mai méretpontosságot és felület egyenletességet. Magyarul össze kellett kopni a motornak. Ma már ez nincs, mindent ipari robotok csinálnak, az esetleg tűrésen kívüli alkatrészek már gyártás közben kiesnek, beépítés előtt.
3/3 anonim 



válasza:





Nagy haszonjárműveknél ma is megvan a "bejáratás", X üzemóra vagy km után szelephézag állítással stb. Konkrétan még nem nem jártam utána, de egy bizonyos futás elérése után ott tényleg csökken a fogyasztás bár én inkább azt valószínűsíteném, hogy az ECU-ban van valami machinálva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!