Ez csak azért van, mert nem tudja felszívni az alján lévő benzint?
6 litert fogyaszt a kocsim százon, de a visszajelző műszer nem működik (mindig mást mutat a benne lévő mennyiségről -általában azt,hogy üres a tank,ezért a kilométer számlálót nézem)
Mondjuk üres a tank.Tankolok 6 litert, megyek 105-110 km-t.Gond nélkül el is megy, nem áll meg.
Aztán szintén üres tankba teszek 6 litert, megyek mondjuk 80 km-t, megállok, 2 napig áll, és aztán már nem is indul be.
Ez ugye azért van mert az alján lévő 1-2 litert már nem tudja felszívni...?De akkor folyamatos,megállás nélküli használatot követően mégis miért szívja fel addig amíg tényleg teljesen ki nem fogy?
(igazából addig felszívja amíg meleg a motor)
Tehát, mi befolyásolja azt,hogy hideg motorba nem szívja, de melegbe még igen?
Ez nem egy felháborodott,értetlenkedő kérdés, ez egy nem tudom a választ és azért kérdezem kérdés, nem kioktató,hanem elmagyarázó válaszra van szükségem.
Köszönöm!
talán döglődik már az AC pumpa, de a fogyasztás sem halál pontosan 6 liter ám, több városozással, dugóval, esetleg csak nehezebb lábbal simán ugorhat egy litert, és akkor máris kifogytál 80km után 105 helyett...
amúgy én nem értem miért csinálják sokan ezt az 5 literekkel autózok és naponta tankolok sztorit...
eléggé gyilkolja a pumpát, ha állandóan 2 cseppnyi benzinnel mész, inkább rakd tele és tankolj ritkábban, hidd el, ugyanannyiba fog kerülni, mintha naponta tankolnál...
Mert ha tudom,hogy van benne üzemanyag, akkor hajlamos vagyok mindenhová kocsival menni.Ha tudom,hogy nincs, sétálok.
De egyébként fogyasztást teszteltem, azért csináltam ezt, bár amúgy sem szoktam 20 ezerért teletankolni, de mindig van benne. (ha eléri a pirosat, azt úgy veszem,hogy tankolni kell mert kifogy)
nem úgy kell fogyasztást mérni, hogy beleraksz 6 litert és mész amíg kifogy...
elmész egy kútra, tele tankolod kattanásig, nullázod a km számlálót, mész vele több 100km-t, én pl 5-600-at szoktam, addigra már kezd kifogyni, aztán ugyanazon a kúton/pisztolyon megint kattanásig tankolod, nagyobb megtett távolság után sokkal pontosabb eredményt kapsz, mint 100km után...
ha nincs pénzed egy tank benzinre, akkor hogy tartod karban az autót? olaj és olajszűrő cserét minimum évente, km futástól függetlenül el kell/kéne végezni, akkor is ha csak 3 ezret mentél vele...
azért sem érdemes játszani az állandó kevés benzinnel való kocsikázással, mert többe fog kerülni a pumpa cseréje, mint 1 teli tank benzin, és még utána is üres marad a tank...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!