BMW e36 316i vagy 318i-ből melyik évjáratok a legjobbak?
BMW az HATHENGERES!!!!!
Felejtsd el ezeket a vicc 4hengereseket.
Ha e36 kell akkor amikre készülj fel:
-ablaküveg lefog esni(olcsón javítható de vásárláskor le/fel játsz a gombbal jó sokáig)
-fütőradiátor szétfog mállni(ha kicsi a kezed a motor mögött eléred a végét(kilóga motortérbe) ahol awabilincs fogja a gumi vízcsőt, na ha szivárog vagy megmarkolod és kezedbe marad a vége akkor kuka
-futómű bekötési pontnál szétrohad(nézz alá, aki ismeri tudja hol keresse nehéz így leírni) Ez is javíthato csak ügyes lakatos kell nem a jouskááá a szomszédbú
Még egy miután remélem 6hengerest nézel az egybe tágulásitartályos hűtőktudnak engedni maxra turáztatva állóhelyben ne csöpögjön a hütő széle!
Meg a sorhatos viszkó kuplungos és szeretik nem kicserélni mert 25eFt és akkor hengerfejes lesz utána!
Nézd meg melegen összezár e a viszkó
Blokkból én meg a régibb évjáratot vnnék, mert pont az E36 aminél még eleje már vanosos de még vasblokkos volt, de a végén már az alublokkost megkapták.
Tehát M50B20tu vagy M50B25tu legyen az M52 szerintem rosszabb megoldás. Előnye,hogy könnyebb, de sok hátránya van az alublokknak.
Viszont, ha BMWre van pénz inkább 5er, a 3as iszonyat pici! Olyan vicces már-már közelít a 2es és 1eshez, na azok végképp nem érdemlik a BMW emblémát meg, főleg az elsőkeres dizelek!
Egy szóval azt mondod,hogy inkább az 5-ös sorozatból vegyek használt bmw-t? Igazság szerint nekem nem fontos hogy 4 vagy 6 hengeres legyen,az országban úgyse tudok vele száguldozni főleg ilyen szar utakon :D.
Ilyenre gondoltál?
Azért érdemesebb alapból M-Packeteset venni , mert utólag megvenni az elemeket, felszerelni és színre fújni több, mint amivel az M-Packet megdobja egy használt árát. És nincs is vele copás.
Az E36 szeret az első sárvédők és a zárhíd alatt is porrárohadni, arra is érdemes figyelni. Ajtók alja, amire nem figyelnek az már kívül a díszlécnél is rohad elég szépen.
Szebb meg jobb a hat hengeres, de a 320i annyival nem fog jobban menni a 18is-től amennyivel szebb a hangja, többet eszik több a fenntartása stb.. Ha a pénz nem szempont akkor naná, hogy 6 hengert, 325i minimum :D
Az AlU-NiCASIL blokkal tényleg több a probléma, főleg ha az ország keleti részéről származik, mert akkor az ukrán benzin tuti megette a Nicasil réteget. De a motorváltás előttiekből, meg alig fogsz olyat találni, ami nem fog egy hónapot a lakatosnál ülni :/
Az E39-is szeret rohadni, arra majd figyelj oda. Sokat hordanak be kintről ezt is akárcsak E36-ot, nehogy beleszaladj egy szépen kiwaxolt hulladékba, érdemes alaposan körbejárni a dolgot.
E34 re gondoltam, de sor6, kézi, klima vanos. nincs a hahun 1db. se :(
Vagy vanos nélküli vagy klima nélkül vagy automata :(
Még a 20i is ég és föld a többi 4hengereshez képest.
Kintről érdemes behozni, itthon legózni való romokat kapsz.
Esetleg E39 amit te is linkeltél, de ott 1misi alatt megint nincs jó és az E39 futóműve kényesebb, meg a beltérben a kárpitok is hamarabb kifinganak. Viszont a töréstesztje jobb!
E34nél hajlik az első nyúlványés utána a tető horpad be.
E39nél már mint a papírgalacsin a tűzfalig minden gyűrődik és sokkal jobban egybe marad utána minden.
E39 ben már nem volt ritkaság az ASC, márpedig az E34 megtud könnyen perdülni télen!
Nem bánts,de az E36 olyan fapados, hogy annyi pénzért van ötös is amibe a 3as van/lesz és a fenntartása is kb. azonos.Fogyasztásban lesz annyival több ami a tömeg eltérés, de ez se vészes 100km -re.
316i és 318i azt semmi pénzért nem vennék!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!