Normalis hogy ebben a huvos idoben rangatott az auto indulaskor?
Nagyon furan indult be, amikor tolattam vele akkor pedig majdnem lefulladt. Es mar alapjaron is mintha szenvedne egy kicsit amikor pl. a kuplunggal jatszok. Indulaskor is pirosnal nehezebben indult rangatott vagy erzekenyebb volt arra hogy hogy engedem fel a kuplungot es mintha tobb gaz is kellett volna neki.
Ezenkivul meg azt vettem eszre hogy nagyon sok fust jon ki a kipufogon. Ezek normmalis dolgok igy a tel derekan? Ez az also autom es meg nem nevezettem telen.
Központi injektoros B-Corsa, 8 szelepes "bácsi-motorral", ami még valamelyik A-Corsa előtti alapmodellben debütált.
A hidegen indulás ezeknél a nemszeretem kategória. A leírt jelenség leginkább a háromhengerezésre emlékeztet, a vízhőmérő megmozdulása után a helyzet normalizálódik, gondolom.
Gyertya csere mikor volt?
Nálam, amikor ilyennel jártam, a beindítás utáni max fél perc melegítés valamelyest segített. (beülve rögtön índítottam, utána jött a táska, szemúveg, biztonsági öv, miegymás)
Másrészt, került az alacsony fordulatszám tartmományokat, és a hirtelelen nagyobb gázadásokat.
Magyarul, kicsit később kapcsolj fel, a fordulatot tartsd az egyharmad - kétharmad tartományon belül, és érzéssel bánj a gázpedállal.
igen corsa b 1.2 16v
akkor nincs baja tulajdonkeppen, csak ez ilyen erzekeny a homerseklet valtozashoz?
ami meg eszembe jut, hogy 2 hete csereltem benne szurot es motorolajat 10w40 mobil fel szintetikus, de akkor meg nem jelentkeztek ezek a gondok, mentem vele ugy 150-200km-ert azota.
a gyertyat nem tudom, azt sem tudom mire valo.
Ezeket gyujtottem ossze egy masik topikbol:
* Üzemanyagszuro, gyertyák, ac pumpa
* Légszuro
* Vízhofok jeladót
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!