Wartburg 1.3-as 40500Km van benne 1évet állt. Mitől lehet az hogy minden váltás után ha gázt adunk leáll a motor 1-2másodpercre?
Gázadásnál a fojtószelep hirtelen kinyílik, a levegő ezt elég jól tudja követni és tódul befelé, mint az őrült. Az üzemanyag nehezebb a levegőnél, nem tud azonnal így megindulni, ezért a keverék hirtelen gázadásra elszegényedik és csak pár fordulat után áll be a megfelelő lambda. Ebből te annyit érzékelsz, hogy gázadásra a motor kicsit gondolkodik, egy pillanatra megáll, majd felpörög, közben pedig vészesen közeledik szemből a kővel megrakott billenős KamAZ.
Ezt védi ki a gyorsítószivattyú, ami a négyütemű Wartburgok karburátorában is megvan, csak épp nem mindig működik. Érdemes megnézni, hogy gázadásra lövi-e a benzint a torokba, ha nem, akkor javítani kell. Valószínűleg ez lesz a baj. Lehet, hogy csak eldugult valami lerakódás miatt: ha egy évig áll az autó, az elég hozzá, hogy a karbiban mindenféle mocsok kicsapódjon a benzinből.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!