Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 120D 2004.12.20 Motor:...

BMW 120D 2004.12.20 Motor: 204D4 Motorcsere utan nagy a fusta motorban. Ha alapjaraton leveszem az olajsapkat. Mi okozhatja?

Figyelt kérdés

A regi motorbol maradt a szelepdekni, szivotorok, a hengerfej mivel nem talaltak a csatlakozasok a vakumpumpanal. Vadi uj turbot kapot. Az uj blokkbol nem voltak kiveve a dugattyuk tehat a gyuruksem. a motor ami belekerult 17 000 ben levo autobol szarmazott. latszott a hengereken a gyari csiszolas.


A Turbo szivo slagjanak ami legszurotol jon a kozepso reszen levo nyilasnal ( ha leveszem a slagot ) szinten dol a fust... ami az olajat is kihozza magaval es az a turboba fojik ... lecsopog.



2015. okt. 7. 20:52
 1/10 anonim ***** válasza:

http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__422..


17000, azaz tizenhétezer kilométer? Biztos az?

2015. okt. 7. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Igen biztos egy felborult 3 asbol kerult at s blokk, ahogy irtam a gyari csiszolasok latszottak a hengeren
2015. okt. 7. 21:12
 3/10 A kérdező kommentje:
Az autonak nagyon jo ereje van amugy. Nem is fustol hatul jobban mint ahogy egy BMW szokott. Ez a gaz amugy nem csinal nyomast ahogy a kartelgaz szokott. a regi motornal ha eldugtam a kijaratot es levettem az olajsapkant akkor cuppan erossen kifujt ennel viszont nem
2015. okt. 7. 21:20
 4/10 anonim ***** válasza:
Hengerfej szeleszárszimedingek lettek cserélve? Szelepyzáron bemegy az olaj kijön a füst és a kipugáz visszavezetésen eljuthat a turbóhoz is. Jöhet a pacsi!
2015. okt. 8. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Lupi: ha a szelepszárak szimmeringjei áteresztenek, akkor a kipufogó végén látványos, kék füstjeleknek kellene megjelenni.


Az nagyon valószínű, hogy a túl nagy karternyomás miatt jön vissza a szellőzőcsövön az olaj.

Mondjuk ilyen szempontból érdekes lehet, hogy mi nem stimmelt a két motor között. Eltérő alkatrészek felszerelésével el lehet zárni bármilyen járatot, ha figyelmetlen aki összerakja. Sőt, elég lehet ha tömítésből nem a megfelelőt rakja be az illető. Egyik ismerősöm kiolvasztotta így a főtengely- és hajtórúdcsapágyait, mondjuk az motorkerékpár volt. :)

Motorkódok azonosak voltak?

2015. okt. 8. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Igazad van a füsttel de akkor honnan lehet a kartergáz friss motornál? A járatok sem magyarárrák, hisz a henger akkor is zárt ha néhány olaj vagy vízfurat nem stimmel! Nem lehet, hogy egy darabig a katalizátor megbirkózik a kék füsttel is? Elég benne hisz az izzik.
2015. okt. 8. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Friss? Hiszen kettőből van összerakva. Sőt, az sem szerepel a kérdésben, hogy az előző miért lett kiszedve belőle...


A henger zárt, amennyire zárt tud lenni, egy hengerfej- vagy blokktömítetlenségnél máshogy jelenne meg, pl. forralná a vizet, úszna az olaj a hűtővíztartályban, pl. azok amiket egy hengerfejes autó csinál.


A katalizátor nem fogja meg az olajfüstöt. Legalábbis drága édesanyám szelepszárszimmering-hibás autójában nem. De ahányszor találkozunk feltöltöm olajjal, a kettő között meg nincs annyi idő, hogy lemenjen minimum alá. Indításkor füstöl szörnyen, de semmi indíttatásom szétszedni amíg nem muszáj (azaz a műszakit nem bukná el a magas CH érték miatt).


A kartergáz szellőzőcsöve a hengerfej tetejéről indul a szívótorok irányába. A kartergáz mennyiségét alapvetően a motorblokk kopása szokta megnövelni. Viszont ha normál mennyiségű kartergáznál az olaj a hengerfejből nem, vagy nem a megfelelő keresztmetszeten tud lecsorogni a teknőbe, akkor a szívócső felé áramló gáz nagyobb mennyiségben tudja magával vinni.


A kérdésben ott van, hogy úgy kombinálták össze a két motor darabjaiból, szóval bármi elképzelhető.

2015. okt. 8. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
A henger és a dugók szinte újak 17000-et futott borult kocsiból van.
2015. okt. 8. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

A ket motor kodja megeggyezik. 2004 tol 2007 ig gyartottak a 2L es Diesel motrokat. A ket blokk tokeletessen meg eggyezik.

Amugy a csere azert tortent mert az auto vasarlasa elott felhevulhetett a motor megszorul az elso dugattyu es csunyan belemart a hengerbe

2015. okt. 9. 11:24
 10/10 A kérdező kommentje:
Meg egy erdekesseg... Nem tudom a turbo szivja e el? de gazolasnal oda lesz a fust.
2015. okt. 9. 11:41

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!