Abroncsnál ha az oldal fal magassága kisebb vagy éppen nagyobb, akkor én mit tapasztalhatok ebből?
Egy gond van itt, jó eséllyel nem váltómérete a /60 a /65-nek, úgyhogy csalni fog a km órád, meg egyéb gondok is lehetnek.
A peres gumik (vagyis az alacsony oldalfalúak) alkalmasabbak sportos, dinamikus vezetésre, sokkal közvetlenebb a kormányreakció is, kanyarban jobb a stabilitás. De sok hátrány is van: érzékeny a rossz utakra, minél peresebb a gumi, annál könnyebben tudod megütni a felnit. De a /60-as gumi nagyon messze van még a sportostól, szóval ezért ne aggódj.
ahhoz, hogy kisebb oldalfalút tehess fel, nagyobb felni is kell, maga a kerék külső mérete nem változhat, mert egyrészt a váltó tervezett áttételezése a gyári mérethez van kalkulálva, másrészt csalni fog a km óra is... erre találták ki a váltóméretet
egyébként keményebben fogod érezni az úthibákat, de stabilabb lesz a futás a kevésbé ballonos gumiktól, bár ennyitől nem, ahhoz nagyobb különbség kéne, pl 1 collal nagyobb és szélesebb felni, meg persze olyan gumi ami váltómérete a mostaninak
nekem is 185/60 r 15 a gyári méretem...most barátságos áron lehet kapni 185/65 r 15 téligumit...
kicsit csal az óra, kevesebbet fog mutatni...
könnyű kiszámolni...egy fordulat alatt hány méter ezzel, aztán azzal,aztán egy kilométeren..egyébként a 60, vagy 65 az százalék akar lenni..
egyébként nem veszel észre semmit, az autó nem lesz instabil..
vedd meg nyugodtan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!