Peugeot 406 Vezérlés beállítás?
Ismerősöm 406-án elszakadt a vezérműszíj.
Nem foglakozik a javítással, mert dugók és a szelepek is tönkrementek...
Gyakorolni szeretnék rajta, hogyan állítsam be a főtengelyt és a vezérmű tengelyeket ( 16v) hogy az úgy működjön mint gyárilag?
Mert ha sikerülne beállítani akkor lehet apránként helyrehoznám
Értem, és a szelepeken, dugókon és vezérműtengelyeken kívül mik mehettek még tönkre? Ebben tudnál segíteni?
Sajnos 3x ráindított, mire rájött hogy elment a vezérlés..
szelep fészek, szelep, szelep vezető, himba vagy tőke, vezérműtengely, főtengely(gőrbülhet és csavarodhat), hajtókarok(zömülhet és hajolhat), vezérműtengely csapágyazása is sérülhetett ami maga a hengerfej anyaga de erre kicsi az esély
Ami meg nem csak alakot változtatot hanem tört ott a kopadék mindenhova eljutott ahova az olaj, így akár az összes siklócsapágy, olajpumpa, balance tengely(ha van), stb.
Aporpó nem a 406 ahol egy olajtérben fut a nyomatékváltó? vagy az melyik francia mocsok volt?
Nem tudom mit akarsz gyakorolni, de akkor a következőket vásárold meg:
patika mérleg, 2db indikátor óra, mikrométer készlet, furatmikrométer készlet, 2db. nyomatékkucs(kb. 5-30 és 15-100),vezérlés rögzítő célszerszám(ha szükséges), alkatrész mosó, hézagmérő, illesztés mérő, csapszeg prés.
Hengerfej javításához: eszterga, szelepfészek köszörű, szelep köszörű, dörzsár, hőmérő, szabályozható melegítő, prés, hegesztésekhez(ha szükséges) awi hegesztő, szeleprugó lenyomó
sok sikert!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!