BMW 330i ha kihuzatom egyesben majd kettesbe váltok és rányomok egy kövéret, normális hogy megkapar a kocsi?
Nem csak nyikkan a gumi, ami az üveghangig szétpörgetett régi alfáknál szokott lenni, mikor gyorsulnak a városban, hanem rendesen megkapar, addig míg rányomom.
Ha a gumiterhelést nézem, érdemesebb lenne kicsit alacsonyabb fordulatszámom átváltani?
Most nem értem, amit írtál.
egy szakami oldalon felteszek egy kérdést, a fordulatszámról és a gumitapadás arányosságáról, és te ilyen választ írsz?
Jól vagy amúgy?
Vagy melyik kategóriából szabadultál ide?
Félreértés ne essék nem az a bajom hogy ha megkapar a kocsi.
hanem az, hogy ha véletlen kicsit nagyobb gázt adok neki váltás után nagyon kapar.
Erre kérdeztem azt, hogy kb akkor mekkora fordulatszámnál rakjam át,vagy inkább ne huzassam ki teljesen egyesben, vagy ha kettesbe átraktam ne adjak neki akkora gázt?
Ilyen variációkkal kísérleteztem.
De azt sem akarom hogy fölváltottam másodikba, és kicsi gázt nyomok, "darabosnak" tűnöj a benzin kívülről, magyarul akadozva kapja fel a sebességet.
Asc bekapcs és nincs gond.
Bárcsak az 520i is ezt tudná, hmmmm olyan boledog lennék, mikor a csaj lenyeli!
Kezdőnek meg 330ci nem való! Télen még az 520i is tud meglepetést okozni, hogy enyémben nem rendeltek asc -t.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!