Melyik "jobb motor" bandit 400 vagy zxr 250?
Teljesen két különböző típus, kategória.
Sokat számít, mire használod.
A bandit naked - túra motor.
A zrx Sport.
Én a banditra voksolnék.
Hosszú távon is kényelmes, nem fájdul meg a hátad, nyakad.
Ha nem húzod neki, nem is eszik annyit (persze, ha jó motort fogsz ki, és a beállítások is megfelelőek)
Alkatrészháttér is van.
Suzukinál biztos többet tudnak róla mondani.
Két személlyel is kényelmesen elmegy.
Jobban hozzáférsz, ha gyertyát kell cserélni út közben, de az ilyesmi ritka, ha nem köpi az olajat. Nem kell idomokat bontani. (ami beleszámít a munkadíjba is, ha szervizelni viszed)
Ha gyakran használod, akkor jó.
A zrx, ahogy a legtöbb sport, zabálja az abroncsot.
Én a sztenderbe se bízok, mindig meg kell rángatni a motort, biztos áll e.
Nehéz a kanyarodás, és a tolás sem a legkényelmesebb.
De embere válogatja.
Azt vedd figyelembe, mire, s mennyit használod.
Köszi a választ, hát igazából használnám 200km túrára is de legtöbbször csak egyik városból a másik munkahelyre.
Azt olvastam hogy a zxr 250 végsebességre jobban megy mint a 400as bandit, persze nem azért kell hogy állandóan nyélgázon menjen, csak tudni szeretném igaz-e.
Az első válaszoló ült már 400-as Banditon vagy legalább fogalma van róla milyen motorról is van szó?
1. A Bandit naked..eddig pipa..túra-sport..pipa..DE NEM A 400-as!!..Belpiacos motorról beszélünk ami szétforogja a lelkét, szörnyen pici a mérete és egy 175-180 magas ember már pocket bike pozícióban nyomorog rajta.
2. A ZXR supersport..igen..és az is belpiacos..nem ZRX..-.-"
3. Hosszú távon is kényelmes: NEM AZ!...nagyon rossz a térd-kar-derék által bezárt szög..nagyon kicsi motor..mindenre való csak nem hosszútávra..Nem eszik annyit? NEM-e??..1,5x többet eszik mint a 600-as Bandit..100-as tempónál 8.000-et pörög!!!...alkatrészháttér? Most ez komoly? Belpiacos motornál alkatrészháttéról beszélünk? NINCS..csak bontottan meg 1-2 dolog stimmel a 600-asról mert azt forgalmazták Európában..de nehezen beszerezhető 1-2 cucc..vagy egyáltalán.
4. Ha mégegyszer leírod, hogy ZRX én felgyújtom a számítógépem...Zabálja az abroncsot? Miért zabálja egyik motor jobban mint a másik? :D :D :D :D..ezt melyik falfirkán olvastad?..bakker...az ember vezetési stílusa zabálja az abroncsot nem a motor..a 250-es ETZ-vel sikerült 1 gumit 4 kör alatt tönkretennem Kakucson...a 600-as Bandittal vagy 8.000 km egy gumi vagy 10km ha bekattanok és elfüstölöm...ezt a sztenderes dumát se hallottam még....jézus..Miért nehezebb a kanyarodás mint a szintén csutkakormányos és szintén rohadt szűk kormányú 400-as Banditával? :)..Kedves kérdező, sajnálom, hogy nem kaphattál értelmesebb választ de ez most felhúzott...nem tudom miért szól hozzá aki nem ért hozzá SEMENNYIRE SEM...-.-" Én egyiket sem ajánlom egyébként, a 250,400 is kerülendő mert belpiac..nekem volt..ráfáztam..szerelés, száguldás, szívás, szerelés, száguldás..szívás..ez ismétlődött :D :D A 400-as Banditom vége 190 volt, a ZXR szerintem szintén max 2 kilót bír..de egyik se erőgép mindkettő egy iszonyú fordulat orientált vas.
Köszi a válaszokat!
Ha egyik motort sem javaslod akkor mit javasolnál kezdő motornak?
Tudok motorozni valamennyire 250etz, 350 jawa meg mentem 400as bandittal egy pár kört. Nem akarok egyből egy 600as gépre ülni meg száguldozni. Szóval mit ajánlanál kezdésnek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!