Cross motor rendszámoztatása, mi kell hozzá?
pálya motor nem utcára való, azok amúgy is jobban szét vannak hajtva.
Ha utcára kell csak vegyél sima utcai crosst, egyszerűbb, mint rakás pénzért átalakítgatni egy nyúzott gépet, ami 15e km-t sem fog kibírni.
nem lehet cross motort rendszámoztatni, nem csak műszakilag nem felel meg, de típusengedélye sincs, hiszen eleve nem közúti felhasználásra tervezték... nem véletlenül nincs rajta se lámpa, se tükör, se semmi...
egy üzemórás pályamotoron minden a teljesítményről és a lehető legalacsonyabb tömegről szól, ami nem erre hivatott, az felesleges... egy pályamotoron még az idomok is olyan vékony, puha és hajlékony műanyagból vannak, hogy lehetőleg ne törjenek el ha eldobod a gépet, hogy jönne így a képbe a lámpa, index vagy a tükör? az lenne az első ami letörne, így a gyártónak eszek ágában sincs tenni rá, és ha nincs világítás, elektronikát sem kell úgy kiépíteni, se fesz.szabályzó, se akksi, se töltés, se relék, se műszerfal, se semmi, csak szikra legyen, oszt' hadd szóljon...
supermotot vagy endurot vegyél, azok közlekedésre alkalmasak, azokkal is lehet erdőn/mezőn csapatni, de utcán is járhatsz, viszont crosst csak pályára
Miután azt írtad, nem nagyon vagy képben a műszaki dolgokkal, szerintem jobban járnál, ha beballagnál egy motorkereskedésbe. Ha elmondanád az eladónak, hogy utcára szeretnél venni egy rendszám motort, ami -külsőre- álmaid cross-motorjára hasonlít, talán könnyebb lenne a választás.
Felettébb költséges megoldásnak tűnik az, hogy kinézel egy méregdrága versenymotort, és azt megpróbálod utcai üzemre átépíttetni, vizsgáztatni, stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!