Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson vagy robogó?

Simson vagy robogó?

Figyelt kérdés
Simson enduro vagy robogó birja jobban a földutat? melyiket érdemesebb venni ?
2015. szept. 19. 22:36
 1/7 anonim ***** válasza:

Robogó földútra? Nah ne vicceljünk! :D


Egyértelmű, hogy simson!

2015. szept. 19. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Ez nem kérdés. Simson.
2015. szept. 20. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
0%
mi az hogy simson enduro? a felhajtott ülésű-oldalt felhozott kipufogós fostalicskára gondolsz? Földutra egyik se, földútra Yamaha, Aprilia.
2015. szept. 30. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Meséld már el, hogy miért lenne jobb egy Aprilia a Simsonnál? Fostalicska a tiéd, te bunkó p.cs. Mellesleg a gyári enduronak nincs felhajtva az ülése. [link]
2015. szept. 30. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Ezt most komolyan kérdezed hogy az Aprilia miben jobb a simsonnál? :D :D


Kérlek szépen, az Aprilia RX50-nek vagy Aprilia Pegaso 50-nek -amelyik jobban tetszik- van egy normális első futóműve (hidraulikus, fordított telóvilla) ami nem dobál ide-oda, van neki himba-rendszer, elől-hátul tárcsafék, 17 és 19 colos kereki, terephez illő kialakítása, normális alakja, rezonátorral rendelkezik, az olaszak beraktak a vázba egy normális blokkot (de gondolom szerinted a simson-é sokkal jobb), a blokk kellően erős, van neki egy normális váltója és rendes elektronikája, kapott vízhűtést is. Nagyjából ennyi, de majd te bemutatod hogy a simson mindenben elveri az Aprilia-t.

2015. okt. 1. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Amiket te leírtál azok kb. a 30 év fejlődésének a nyomai. Az lenne a durva, ha nem verné a Simsont, de mindezek amik felsoroltál nem jelenti azt hogy a Simson szar lenne. A futómű szerintem kellően lágy egy földútra, messze nem olyan kemény mint a robogóké. Normális alak nem is értem hogy jön ide, ez a legszubjektívebb dolog a világon. De még ha Jawa Mustang lenne azt mondom oké, az tényleg bűn ronda de a Simson még ma is egy szép motor. A kellően erős blokk megint csak az elmúlt 30 év nyoma, de mellesleg lehet a Simsonra is tenni rezonátort, Vape gyújtást és egyebek. Vagy ha rendszeresen nehéz terepen használod, felfúratod hatvanasra és olyan nyomatékos lesz mint az állat. Az meg szintén biztos, hogy többet kibír így, mint a 10 ezer körüli üzemi fordulaton dolgozó szúnyog 50-es blokkok. Normális váltó van a Simsonban is. Sőt, szerintem a legigénytelenebb a világon, ellenben kb 2000 forintból fel lehet újítani. És cseppet sincs szar érzése, akár kuplung nélkül is el lehet vele lenni, ha nagyon muszáj. Egy szó mint száz, a Simson egy szándékosan olcsóbbra tervezett motor, azonban ez az olcsóság nem megy a vezethetőség rovására. Nem olyan erős, meg lassabb, de ha nem a maximalista ökörködésekre kell, akkor bőven bírni fogja. És emellett eszik kb. 2,5 litert 100-on. Na ezt csináld meg az Apriliával. Tény, hogy a modern japán vagy olasz technika nem egy szint a 30 éves kelet némettel. De az még nem azt jelenti, hogy az utóbbival nem lehetne jókat motorozni az említett terepen.
2015. okt. 2. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Egy robogónak persze hogy más a futóműve, de írtam is hogy terepre az nem való.


Azért tévedésbe meg ne essünk mert se a Pegaso 50, se a RX 50 nem 2000 utáni motorok. Az RX a '80-as évek elejétől fút, a Pegaso is 91-től, szóval nem mai motorok, az elmúlt években csak fejlesztettek, változtattak rajtuk. Az más kérdés, hogy idehaza csak pár éve ismerik őket, de az nem egyenlő azzal hogy mai motorok. A fogyasztás az meg egy olyan dolog, hogy ami erős és bír is menni, annak kell a nafta. Kinézete az tényleg változó mert van akinek tetszik, van akinek nem.


Haveromnak van egy 1978-as Aprilia RC250-es motorja, az a mai napig odateker a mostani Aprilia-nak pedig 37 éves.

2015. okt. 2. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!