Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a baj a régi BMW e36...

Mi a baj a régi BMW e36 automatákkal?

Figyelt kérdés
van aki azt tanácsolja, hogy kerülni kell. de miért?
2015. szept. 18. 13:22
 1/9 anonim ***** válasza:
Ha másért nem hát azért mert rengeteg teljesítményt felzabál. Egyébként meg szinte a utolsó E36-osok is elértek oda hogy fel kell újítani a váltót (aut.) az meg nem úszható meg 200E Ft alatt.
2015. szept. 18. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Egy húszon éves autóról akarnak lebeszélni, amibe drágák az alkatrészek? :D Tiszta hülyék. :D
2015. szept. 18. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Semmi, csak okosnak akarnak látszani, mert nekik sose volt ezért neked se legyen automatás kocsid. Amúgy egy kézi váltósat sem filléres dolog javítani, meg kuplungoztatni. Ezekhez legalább már olcsón van koplett váltó is akár.
2015. szept. 18. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Ami ki tudja meddig megy még...

Vegyél automata E36-ot!

2015. szept. 18. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
..de csak ha olyat akarsz. Akkor viszont ne vegyél semmi mást!
2015. szept. 18. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Nincs az E36-nak semmi típushibája.

Akik le akarnak beszélni, azok úgy általában is le akarnak beszélni az autómataváltóról. Tehát ha automata Suzukit vennél, arról is lebeszélnének. Sokakban van egy olyan sztereotípia, hogy az autómata 5 év után kuka. Érdekes, rengeteg 20-30 éves automataváltós autó rohangál mégis. Valóban párszázezer (értsd 350-400 ezer) km után elromlanak az automaták, ha sokat padlózzák, akkor még hamarabb. De 200 ezer forintért például egy E36-os váltóját fel lehet újítani. És utána elmegy 200 ezer km-t még. A durva az, hogy egy kuplung+kettőstömegű lendkerék (E36-ban az van) cseréje is 100 ezer ft felett van + munkadíj, és lehet a kuplung 100 ezer km múlva el is kopik. De csak az autómataa sz*r, mert az nem jó, aztán ha kiszámlod, lehet költséghatékonyabb, mint a kéziváltó.

2015. szept. 18. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
az E36-ban kettőstömegű van?
2015. szept. 18. 16:45
 8/9 anonim ***** válasza:
Igen, a benzinesekben is, bár igaz hogy nem szoktak tönkremenni, mert a benzines finoman jár, így gyakorlatilag az élettartama egyenlő az autóéval.
2015. szept. 18. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Az a baj velük, ami az összes automatával. Nem volt előírás az olajcsere + öreg. Korábban azt írták, hogy egy váltófelújítás megvan 200-ból. Csak a konverter felújítása önmagában 80-100 000, a váltó még ezen felül van. Ha letérdel az automata akkor simán kerülhet 250-300 000-be.


Azért egy kuplungkészlet az M50/M52B25höz 50 000, a lendkerék meg tényleg nem szokott elpusztulni, de tuti az is van a kuplungmesternél 100k alatt. Csápos emelőn megkuplungozni egy E36-os nem nagy munka, szal a munkadíj sem sok.


Én nem beszéllek le az automatáról, vetezzem E30 325i automatát, teljesen jó volt, nekem is van két automatás személyautóm. Viszont jó tisztában lenni azzal, hogy ha gáz van mi mennyi.

Ha széthullik a lendkerék vagy nullára kopik a kuplung nagy keservesen, de lábon hazamész. Az automata jobb esetben le megy vészprogramba, rosszabb esetben tréler.


Mindkét megoldás teljesen jó, neked kell választani melyik szimpibb. Én E36 kópéból azért kézist vennék :)

2015. szept. 18. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!