Opel Vectra B 2. 0 DTI (1999)?
Nekem pont ez van, Vectra B 2.0DTI (X20DTH).
Mennyire megbízható: az adagoló a leggyengébb pontja. Nem mechanikusan megy tönkre. Mechanikusan 100 kilós vasgolyó szintjén van. Az elektronika adja meg magát, melynek javítási költsége több mint 250.000Ft.-ba került. Most 15 év elteltével fel kellett újítani a futóművet az alkatrészek ára 110.000Ft. A kipufogó szétrohadt, most lengyel után gyártott kipufogó van alatta 45.000-ért. (gyári kipufogó csak a hátsódob 81.000Ft.) Elektromos kontakthibák fordultak elő, de 1 hétvége alatt rendbe hoztam. A rozsda megtalálta a küszöb hátsó végét, ajtók alját és a bölcsőt. Alapjában véve jó és megbízható autó. 340.000km-el még mindig a gyári vezérműlánc van benne. A turbó nem fütyül, nem ereszti az olajat, nem kormol. A vezéműláncot mindennel együtt ki akartam cseréltetni és akkor mondták, hogy ebben nem kell vezérműláncot cserélni, mert a motor élettartamával egyenlő. Ennek a motornak az élettartamát még senki nem tudja, ez lehet 500.000km, de lehet akár 1.000.000km is. Ha a lánc nem csattog, akkor nem kell bántani. Van egy másik német Vectra amiben soha nem cseréltek vezérlést és 570.000km van a motorban. 8 ezrenként olajat cserélek. Hidegen nem kínzom a motort. A Vectra szép autó, nagy autó, meg drága is. Vannak olyan alkatrészek a Vectra-ba, ami egyenlő az F Astra-val, például a fűtéscsap (Vectra áron 8.000, F Astra 1.500Ft). Kicsit alul motorizált. A 1.5t hoz kicsi a 2000-es motor. Jobb lenne 2.5-3.0-es motorral. VW Passat B5-nél, BMW-nél az alkatrész árak olcsóbbak. A Ford Mondeo-hoz képest nem sokkal drágább.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!