Polini 160 rotax blokkos henger karburátor hangolása?
Figyelt kérdés
A helyzet a következő: Fel lett rakva a nagyobb henger, de a gyári karburátor maradt (dellorto phbh 28), összeszerelés után próbaindításnál jónak is tűnt. Mikor késznek hittem az egészet, akkor jöttek a furcsaságok. Berúgás után lassan elkezdett emelkedni a fordulat, és nem is akart megállni az emelkedés. Ebbe még beletörődtem, el is indultam vele, szinte magától gyorsult, egyszer csak nagyon esni kezdett a fordulat behúzott kuplungnál, ami eddig az egekbe volt, majd meg is állt, és azóta nem is nagyon indul. Vannak még egyéb lehetséges dolgok is amik közrejátszhatnak tzalán: a m ég nem tökéletes römítés miatt kevés víz kijut a hengertalpnál, tényleg nagyon kevés, de gondoltam leírom hátha lényeges. Ezen kívül a külön olajzó csöve a tartály kiürülése miatt néhol levegős, vagy vákumos, ezt nem tudom, az biztos hogy olaj nincs benne mindenhol közvetlenül a karbi előtt se. Nem kell megijedni a benzinbe öntöttem be mellé, de az is lehet hogy ez okozza a hibát. Tudom rengeteg dolgot adtam meg, de remélem lesz olyan aki ebbe a káoszban is eligazodik :)2015. aug. 30. 13:46
1/2 anonim válasza:
Szerintem egyszerűen túl sok levegőt és kevés benzint kap. Próbáld a benzincsavart feljebb tekerni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!