Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Na hy! :D van egy simsonom és...

Na hy! :D van egy simsonom és nem jo a fékem valamiért! Többi lent!?

Figyelt kérdés
Mentem vele benyomtam a féket és egy kicsit ugy maradt de nem sok időre pár percre utánna befujtam WD-40 el és nyomogattam a féket és egyszer igy kiakadt és vissza akasztottam és azota nem fog. nem tudjátok h mi lehet a baja? Mert motorfékkel elég vicces menni (elsőfékem se a legjobb)?

2015. aug. 24. 23:40
 1/9 anonim ***** válasza:
Nem ártana, ha tudnád, mit csinálsz. A fék súrlódóbetétét nem kell WD-40-nel nyomogatni, mert bár sok mindenre jó a vegyipar eme csodája, a fékhatást nem javítja. A hátsó fék problémáit pedig általában a görbe fékpálca (ritkább) és a vasig kopott fékbetét (gyakoribb) okozza. Ez utóbbinál a fékkulcs keresztbe áll a betétek között, a rugó nem tudja visszafordítani, de mondjuk mindegy is, mert nem fog semmit a súrlódóbetét kopása miatt.
2015. aug. 25. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim válasza:
Hali,nekem az volt hogy beált a fékem 3 métert csúsztam a mocival,eltört a fékpofa stb.. valszeg nézd meg te is vedd ki a kereket megnézed hogy milyenek a fékpofák belűl,ha törött akkor csere asszem 1500FT nemdrága,de jó ha van féked ;)
2015. aug. 25. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
azta qva te befújtad a fékpofát WD40-el?
2015. aug. 25. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Szedd szét és meglátod. Ha nem akkor fotózd le és rakd ki ide.
2015. aug. 25. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Féknél felejtsd el a WD-40-et. Egyébként az egy baromi jó kis cucc, de nem a fékhez. Sajnos a Simson fékei elég f osok gyárilag is, ezt kár lenne tagadni, de ha még nem is kapják meg a szükséges(!) karbantartást, na akkor tudnak csak igazán "egészségtelenné" válni. Ha kezd "ragadozni" a fék, akkor szét kell szedni, megtisztítani a fékportól és a fékkulcsolt megzsírozni vékonyan, sőt még a szárát is az alu fedélben. A fékpofákat ki kell venni és azoknak a forgócsapját is tisztítani és zsírozni. A ferodo kopó felületét pedig közepesen durva csiszoló vászonnal érdemes megtisztítani. Összerakás közben meg be kell állítani, ez sem egy pofonegyszerű dolog, de hát részben ezért fellegzett be Simsonnak. Mert nagyon elavult volt.
2015. aug. 25. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
utolsónak igaza van. A simson már akkor elavúlt volt amikor elkezdték gyártani. Pedig ha kicsit nézelődtek volna nyugatra a keletnémetek, akkor láthatták volna hogy a nyugati motorok már régen tárcsafékkel mennek, meg egyébb dolgokat, akkor talán tudtak volna valamilyen normális járgányt alkotni.
2015. aug. 25. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Szerintem az akkori költségvetésből a maximumot hozták ki. A dobfék még csak hagyján, ott van például a golyós váltó, satöbbi. Azért ha megnézzük a többi szoci gépet, nem mindegyiken volt jeladós gyújtás, meg halogén izzó. Még mindig ezerszer jobb mondjuk a Jawa Mustangnál, amivel még a 12 voltig sem jutottak el, meg értékelhető rugózásig. Mellesleg az ETZ-n már tárcsafék volt elöl, valamint a későbbi S53 endurók is kaptak Magura fékrendszert. Szóval ez azért nem igaz hogy már a megjelenésekor elavult volt, persze a nyugathoz képest az volt. De nem számottevően, valamint annak idején minden olyat kiszolgált amire szükség volt. És még ma sem egy utolsó szempont a Simson.
2015. aug. 25. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Letezett tarcsafekes simson, sot oninditos is.


Vidd el szerelohoz a fek nem jatek.


Dobfekes simsonra is lehet jo feket csinalni csak 10bol 9ember nem tudja hogy kell beallitani mert fogalma sincs a fek mukodeserol!!!!

Aki simsonra nem tud jo feket csinalni az adja vissza a papirjat.

2015. aug. 25. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Bocsánat a félre értésért nem a fékpofát fujtam be.
2015. aug. 25. 20:48

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!