Attól, hogy felfuratod alig lesz jobb. Attól nem fog más/több anyagot kapni, nem fog máskor gyújtani, nem lesz más a kipufogó rendszer. Önmagában a fúrást mondhatni semmit nem ér.
Mellesleg 65re nem lehet felfúrni, 60-1-2 köbcenti a gyári henger legnagyobb túlméretének az űrtartalma.
"Attól, hogy felfuratod alig lesz jobb."
-Mert te nyílván felfúrattad,ebben szinte biztos vagyok..
De hülyeséget félretéve-igen sokat jelent az a 10-15 ccm plusz.
Az enyém csak 60-as,de ég és föld az 50-hez képest,70 pedig már nagyon gonosz,csak lustavoltam elvinni maratni a blokkot
"Attól, hogy felfuratod alig lesz jobb."
Pontosan. Képzelt nekem is 60as hengerem van plussz 60/4es. Gyári kipufogóval gyári gyújtás értékkel gyári karburátorral 60 volt a vége. Annyit meg tud egy széria is.
Jó a 60as, ha a többi dolog is meg van hozzá csinálva. Önmagában kevés. Nekem ugyan ez a 60as ami gyári cuccokkal 60at ment, más gyújtással más karbi beálítással más kipufogóval 90et megy.
ugyan olyan lesz mint előtte, egy felfuratástól nem lesz erősebb. Nézz már meg egy 80-as évekbeli Aprilia-t, azok már abban az időben átlépték a 100 km/h-t és ugyan úgy 50 köbcentisek, csak az olaszok, japánok tudtak motort építeni, a 200 év lemaradásban lévő kelet németek meg csak próbálkoztak vele.
Annyira nem rossz a simson, mert megy, ellehet vele közlekedni de ennyi, erre meg tökéletes, kár buzerolni mert csak szarabb lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!