Milyen a "gyorsulaskor a vezetoulesbe preselodsz" autokat ajanlotok 1-2 millaert?
Audi A3 2.0 Pd Tdi chippelve. 1,6m tol kezdodnek 2004tol)
Belenyomodnek az ulesbe?
3-as vagyok.
Bmw-ből 330i, 540i, 740i és afelett.
Vagy M3, M5. Esetleg Z3, vagy ha van ennyiért, Z4.
Audi A4, A6, A8 csúcsmotorral, vagy a non plus ultra: S4, S6, S8. Vagy TT.
Mercedes benz AMG típusok (Mercikben nem vagyok otthon, de egy AMG C, E, S-osztály vagy kupé nagyon komolyan mehet.)
Legfeljebb anyibban függ a hátsókerékhajtástól, hogy a komolyabb sportautók hátul kaparnak.
De mondom egy Suzuki is bele tud nyomni az ülésbe, ha leugrasz a kuplungról és nagygáz. Itt az ülésbenyomásnál igazából a nyomaték és a gyorsulás ami összefügg, talán egy bika dízel mégjobb erre.
Én egy Ferrariban ültem, meg egy GT-R-ben. Azok igazából az ilyesmi élményfaktorú autók.
Amúgy igen, ilyen használat mellett egy 1-2 misis ex-prémium sokat fog állni a szervízben. És nem is gombokért fogják szerelni.
Meg kéne érteni végre érteniük, akik nem jártasak a használt piacon, hogy 2 millióig semmilyen működőképes M-es BMW-t nem kapni.
Audi s8, BMW 740i, 750i, társai, de minek kéne ilyen, mikor ez az erő érzetéről szól? 750i nagyon erős, de ha nem gond, hogy 15 litert fogyaszt, akkor ok.
És egy idő után minden kevés lesz.
2.0 Pd meg valamiért nem érződik olyan fürgének mint az 1.9-esek.
1-2 milla még nagyon alsó határ, 15-20 éves 300 lóerős 2 tonnás tepsik, vagy fürge 10 éves dízelek vannak ennyiért.
tepsik körül az s500 présel az ülésbe ha letaposod, 750i-be nem vadlovak vannak, bár nagyon erős, s8-ba meg kicsit lassú a váltó az vesz le az érzetből, hát próbáld végig mi tetszik neked.
De kézi váltóval mindig jobban fogod érezni az erőt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!