Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Astra G autómon nincs...

Opel Astra G autómon nincs középkonzol világítás, a fűtéskapcsolók világítása elment csak a gombok visszajelzője világít. Egyszerre ment el az összes izzó, hogyan tudom orvosolni a hibát?

Figyelt kérdés
A helyzet az hogy az összes kis izzó világítása elszállt egyik pillanatról a másikra. Egyik napon még működtek másik napon már nem. Már régen megtörtént a dolog de csak most vagyok itthon 2 hét szabin így lesz időm a javításra. Mennyi izzót és milyet vegyek hozzá? Csak idő spórolás miatt kérdezem, másik kérdésem a műanyag burkolat már sok helyen kopott és nem tudom hogy mi a jó megoldás ennek kiküszöbölésére, célszerű újra festeni vagy jobb ha lefóliáztatom? Ismerősöm szerint karbon fóliával szépen is nézne ki, de nem tudom mi az ami tartósabb lenne.

2015. aug. 2. 17:01
 1/6 anonim ***** válasza:
Célszerűbb lenne ha biztosítékok között keresgélnél. Egyszerre minden izzó?
2015. aug. 2. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Biztosítékokat nézted már?
2015. aug. 2. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Még nem jutottam el a szerelésig holnap fogom megtenni mert akkor lesz rá időm, a biztosítékokra is gondoltam már, néztem a papíron a kiosztásokat de nem írja hogy melyik biztosítékot kell keresnem. Tudja valaki melyik az?


Csak azért kérdezem hogy ezzel is időt nyerjek.

2015. aug. 2. 19:03
 4/6 anonim ***** válasza:
100%
Mielőtt hallgatnál a sok középkonzol-szétszedős hülyeségre és úgy járnál mint én hogy szanaszét szeded az egész hóbelebancot....Középső fűtésgomb lehúz,zéger gyűrű fogóra gumi burkolatot húzol.Benyúlsz,óvatosan megfogod az izzót és kihúzod-tudod először befelé kell nyomni,rugós.Utána ugyanígy visszafele be az új.kb 3 perc,bele számolva azt is hogy a fogóra gumit eszkábálsz,nehogy megroppantsd az izzót...
2015. aug. 7. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Utolsónak is köszönöm a választ.


Még nem volt időm meg erőm hozzányúlni mert elég sok minden jött közbe és még meghalni se lett volna időm, amikor este lett volna rá időm akkor kedvem nem volt még ránézni sem.


Ha úgy lesz időm kipróbálom az utolsó válaszoló által írt megoldást is, jó praktikának tűnik, de ha ez nem segít akkor viszem ismerőshöz aki szerelő mondta hogy maszekba szívesen megcsinálja nekem.

2015. aug. 15. 13:33
 6/6 anonim válasza:

4-es! Vitatkoznék veled. :) Behr típusu fűtésrendszer esetén jól írtad, úgy kell! Azzal szokott a több hiba lenni! A 2003 előttiekben még fagycsap is van, az be szokott rohadni. Emellett el szokott szállni a tömítés a radiátoron, olyankor tiszta víz lesz az anyósülésnél, hamar elkezd fogadni a vázszám. A belső levegő állító motor mindegyikben beteg,sajnáltak két végálláskapcsolót, helyette direkt 12 voltot kap irányváltással, ha eltörik a zsalu, olyankor folyamatosan jár a motor.

Az újabbakban, főként a Classic-okban a megbízhatóbb Delhi rendszer van! Annál ha jól csinálja, szintén nem kell kiszedni az egészet, csak a rádiót meg a cd-s rekeszt, hátulról pedig a vezérlő modul két oldalán van egy-egy fekete izzófoglalat. 90 fokkal kell a tengelye körül elforgatni és kijön, vissza értelemszerűen fordítva kell. Olyan foglalatut nem fogsz találni a boltban, de nem is kell, mert abba csak bele van csúsztatva egy rízsszem ízzó. Foglalattal együtt hasonló rögzítésű izzó 150 Ft/db, de az nem jó bele. A rízsszem izzó 60 Ft/db!

2016. aug. 20. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!