Valaki árulja már el, hogy mit tud a bmw amit a többi márka nem?
A csapból is ez folyik, újságírók is ezt sztárolják, mikor beleülnek egybe a gatyába mennek el.
Ha kijön egy új generációs modell akkor 90%, hogy a béjemvével hasonlítják össze.
Nap mint nap látogatom ezt a topicot(évekre visszamenőleg) de már rosszul vagyok, hogy naponta 6 béjemvé kérdés, minden harmadik kérdésnél van 1-2 béejmvé válasz.
Ja' és mielőtt valaki nekem esne mint bolond tehén a fiának azelőtt leírom, hogy ültem már az említett autóban de nem estem hasra mert semmi extra.
A háááááátúl kaparos dolgot meg hagyjuk, normális közlekedés mellett nem lehet észrevenni, hogy elől vagy hátul kapar, aki meg azért vesz autót, hogy hóban bohóckodjon az pedig extrán szánalmas.
Mert a BMW jó. Prémium kategóriában, azon belül is a sportos részlegben a legjobb, hiszen nagyon erős motorral is lehet kapni őket, de ezen felül is minden kényelmi és biztonsági szempontból az élen jár.
A BMW-s kérdések engem is idegesítenek, de nem tudsz mit tenni.
A hátul kaparós dolog pedig, lehet, hogy "normális közlekedés mellett" nem érzel különbséget, de itt megvan a választás lehetősége, hogy nem normálisan is közlekedhetsz vele. Valaki iszik, veri az asszonyt, valaki drogozik, valaki meg csak elmegy "csapatni", amolyan feszültséglevezetésként. Szerintem cikibb egy első kerekes autóval vagánykodni. Valamint, egy erősebb motorral szerelt BMW-nek nem kell hó, hogy lehessen vele mulatni.
Hidd el, az újságírók, akik naponta mindenféle autót tesztelnek és dicsérik a BMW-t, nem véletlenül teszik. Én se vagyok mercis, de emelem kalapom előttük, hogy milyen autókat gyártanak. Valakinek az tetszik, mégse szólom le.
BMW egy nagy átbaszás.
Fizess ki 8 milliót ugyanazért, amit 4-5-ért megkaphatsz, csak azt Skodának hívják, vagy WV-nek.
Ez egy pöts-hosszabbításra alkalmas játékszer.
Egy sima nem M-es bmw semmivel nem különb egy sima utcai autónál.
A sok balhere meg erre veri magát, hogy van egy 1 milliós béjemvéje, aztán rákölti az anyja, meg apja házának az árát, mert elromlott az indexkapcsoló.
Semmi másra nem jó az alap, nem M-es bmw, mint a pötshosszabbításra, a sok fogalmatlan meg bedől neki (nők is).
Én ültem már merciben is az is elől kopogós műanyag volt, pedig 2010 utáni merci az is.
Nincs itt semmi német minőség egy 10 milliós kocsinál, ugyan már.
Egy sima tömeggyártott kocsi, semmi egyediség nincs benne.
Az M-es az már más kategória ott az árak az alapárhoz viszonyítva triplázódnak.
Ott már tényleg van 400-500-600 lóerő, meg bőr belső, meg 1200000.1-es hangszóró.
Ha valaki igazi egyedi kocsit akar csináltatni, akkor nekiáll maga, ha meg nem ért hozzá, akkor elviszi műhelybe, aztán rakat bele 80000w-os hangfalat, mert a 30 milliós kocsikban sincs akkora hangfal, mert van annyi esze annak, akinek pénze van rá, hogy nem rakja tele xarságokkal a csomagtartót, hogy használni is lehessen valamire, meg nem rak bukócsövet a kocsiba, mert nem a román utakon meg borsodban rallyzik vele, hanem az autopályán, vagy versenypályán.
Erre azt mondom, tekintsünk el azoktól akik azért veszik meg a szakadt darabokat, mert ott az embléma az orrán...
Jó autók amúgy, össze vannak rakva rendesen, mellé a kényelemre sem lehet semmi panasz.
Sokan a Mercit tartják az " öltönyös " márkának, az S osztály miatt, de ez BMW-nél is ott van csak 7-es sorozatnak hívják, kényelemben ugyan az, temérdek extrával.
Az, hogy MO-n divat szidni a BMW-t az inkább az emberek mentalítása miatt van.
Én is BMW-t használok, már a 3. BMW-m, és eddig semmi panaszom nem volt rá, ellenben kényelemben érezhetően többet nyújt mint egy átlagos autó, ez ami miatt számomra jó. Nem azért, hogy jajj mondhassam BMW-m van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!