Porsche 944 tapasztalatok?
Valamilyen sportautó érdekelne, a megfizethető árkategóriában.
E36 325i-m volt eddig, a szerviz árak mennyire vészesek ahhoz képest? Illetve alkatrész ellátottság milyen? Meg mennyire bonyolult konstrukció? Bátyám autószerelő, főleg régebbi Audikat szervizel, pl A4 B5, A6 C4, C5, vagy ritkán C6. Nem találkozott még ilyennel, azért a kérdés, hogy mennyire bonyolult.
Vagy jobb választás lenne egy 928?
944?? 928??
Értem én, hogy legendás márka, de mégis csak orrmotoros öszvérekről beszélünk. Úgy vagyok ezzel, ha már Porsche, akkor vagy a "klasszikus" faros 911-es, vagy semmilyen.
(ez nem kritika, csak egy vélemény...) ;)
Olvasgass egy kicsit: [link] .
A szerviz költségek tutira magasak lesznek, pusztán azért, mert ez egy Porsche.
Az Autókereskedők sorozatban szerepelt több 944-es Porsche, amikor az egyikben kézifék lámpa kapcsolót kellett cserélni elmagyarázta az Ed nevű fickó, hogy ez a kis mütyűr a Porsche boltban 60 fontba kerül. DE van olyan VW amibe pont ezt a kapcsolót szerelik, és az csak 10 fontba kerül.
6 évig volt az életem része egy 944S2 típus. Ez a szívó negyvennégyes csúcsa. 211LE 3000ccm 16 szelepes. Nagyon agilis jól vezethető sportautó. Volt 911-esem is. Anyagi és használati szempontból a 944 jobb választás. Alig marad el menetteljesítmenyben a nagy klasszikustól, de sokkal élhetőbb autó. Igaz, lényegesen alacsonyabb presztízs.
A 944S2 a 6 év alatt egyszer a vízpumpa kakkantott be, fel kellett újítani egyszer egy nagyobb költség volt, hogy a vezérműszíj elszakadt és összekuszálta a szelepeket. Ez drága volt, de emberi mulasztás okozta. Nem lett időben cserélve. Amugy sok bajom nem volt vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!