Golf 1 restaurálása? Gondolom eléggé pénz igényes dolog. Egyelőre még nincs autó. De majd szeretnék egy kislámpás, lehetőleg 1.6-os, benzines darabot, amit szépen javítgatnék.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sajnos ez pénz, nem idő kérdés. Szerintem érdemes gyűjteni egy kicsit. Azt is érdemes eldöntened, hogy valóban restaurálásra törekszel vagy egy szép jól használható autót. A restaurálás, net és apróhirdetések bogarászásából áll, és minden egyes csavarnak története lesz. Az a baj, hogy ilyenkor a kocsi áll, a szerelő nem szerelheti hiszen vadászod az eredeti alkatrészt. Lehet hónapok kérdése mire lesz egy légbeömlő, vagy csak egy csavar.
A jól használható autó szerintem nagyobb öröm, és könnyebb is megvalósítani. Egy példa. Van egy nagykorú autóm - inkább középkorú. Eredetileg nem volt benne elektromos ablakemelő se cd-s rádió. Most van utólag beszerelt elektormos ablak, hifi is, mert használom az autót, és van egy komfort fokozat, amiből nem szívesen adok le, mert akkor az autózás nyűg.
Aztán, ott vannak a fékek. 20-30 évvel ezelőtt a forgalom ritmusa teljesen más volt ám mint ma. Ami akkor egy sportos autó volt, az ma egy safety car. A fékek szintén ehhez igazodtak. Hátul dobfék elől kis tárcsa nem fog akkorát fogni, mint a legpuruttyáb, legkisebb újabb autó.
Ja és még egy gondolat az otthon szerelésről. 20-30 éves autók is már elég bonyolultak ahhoz, hogy érdemben nem lehet őket szerelni. Cserélni egységeket is csak úgy tudsz otthon, ha van spéci szerszám. Csak egy példa, van-e nyomatékkulcs, van-e különböző méretű villás, és csőkulcs, van-e mikrométer, és a többi. A legtöbbször úgy jön ki a matek, hogy otthon nem fogsz hengerfejet felújítani, mert mire megvennénk a szerszámokat, hozzá meg ugye egyszer sem csináltuk - betoljuk szerelőhöz akinek kifizetjük az anyagköltséget\munkadíjat.
Sok minden otthon is elvégezhető, de a komoly felújítást igénylő feladatokhoz szakértő kell.
Remélem segítettem.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
300 körül kapsz jó "szemre" jó állapotút persze meg kell nézni!
De én megkockáztatom hogy el lehet vele városban furikázni egy kis kompromisszummal :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egy rozsdamentes példány sokat ér és az évek múltán szerintem csak növekszik az értéke.
1.6d faék sok az alkatrész hozzá kisebb távú utakra városi autónak swift helyett tökéletes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!