csakis rövid...de ennyi nem elég ám, ha profi driftelő akarsz lenni úgy, hogy a találkozókon te legyél a császár..
még a fékeken is kell szöszmötölni egy kicsinykét...
2015. júl. 19. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Ha kevés a ló, kemény gumi kell, annak gyengébb a tapadása könnyebben elforog. Speerdifi kemény gumi. Persze csak hátul.
2015. júl. 19. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 A kérdező kommentje:
elől 1.5 báron lesz, hátul nemtudom... 2.8-3.0 mehet?
Zárható fékrendszert csinálok, hátsó két nyerget a fékcső közé operált kis csappal fogom elzárni :)
2015. júl. 19. 14:24
4/9 anonim válasza:
Rövid és önzáró vagy hegesztett difi kell. Az 1.8-asok alá kisházas kell. Szerintem gyárilag nem létezik rövidebb, hacsak az automata alatt nem volt. Valószínűleg kell szerezni rövid áttételű fogaskerképárt, és összerakatni egy szakival a rövid difit. Vagy találsz eladót, de a rövid difikért borsosabb árat szoktak kérni.
2015. júl. 19. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 A kérdező kommentje:
Igen sajna míg a gyári difi 20 körül van, a rövid speer 50 - 60 :/
2015. júl. 19. 15:35
6/9 A kérdező kommentje:
Nemgáz megoldjuk BMW-sek vagyunk!! :D
2015. júl. 19. 18:25
7/9 anonim válasza:
Ha 50-60 körül a gyárinál rövidebb sperrt kapsz, az jó üzlet. Annyiért a gyári áttételek szoktak menni.
2015. júl. 19. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 A kérdező kommentje:
Igen racingbazáron találtam ezeket :)
Több darab is van, kompletten csak fel kell cuppantani.
2015. júl. 19. 22:28
9/9 anonim válasza:
ez a tipikus ráteszek sport kipufogót és kap 40 lóerőt tuning? x""""DDDDDDDDD
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!