Minarelli AM6, hol lehet beállítani, hogy mennyi olajat kapjon az olajpumpától a motor?
#1: Ritka kivételtől eltekintve ez a főtengelyszimmering hibája. Van hogy nem jó a különolajozási rendszer de szt. az a ritkább.
Esetleg ki tudod tesztelni. Megvan a blokkban az előírt olajszínt? Aztán ha 1:50-re bekevered a benzint, a karburátor pedig a különolajozásnál ledugózod. Akkor is csinálja?
#1: Akkor szimmeringes lett. Nem biztatlak. Kell néhány célszerszám a cseréhez. Ha neked lennénk nem bíznám akárkire a szerelést, mert a kuplung tányér sem pedig a lendkerék nem olcsó. Konkrétan arra gondolok, hogy tulajdonképp elég lenne levenni a gyujtást, akkor az ott lévő szimmering cserélhető - akár vázban. A kuplung oldal már egy cseppet bonyolultabb. A gond a kuplunggal van. Ahhoz hogy a csavar lejöjjön, szakszerűen le kell fogni a tányért. Ez fog menni úgy hogy csavarhúzóval betámasztom.
Egyéb iránt otthon simán elvégezhető a csere. Persze betartva a service manualt. Amelyik csavarra kell rakni ragasztót, és nyomatékra húzni. Egy lalazult anya rendet tudni tenni a blokkban 8000-es fordulaton.
Remélem segítettem.
#1: A legnagyobb baj, hogy a hajtóműből elfogy az olaj, és kenés nélkül elkopnak beállnak az alkatrészek. Ha folyamatosan tartod a szintet azt mondanám még jó ideig elfuthat. De később mindent ki kell kormolni. Dugattyút, hengerfejet, kipufogót stb.
A legnagyobb gond hogy a lerakódott korom kompressziót növel, kopogásos égést. Vagy egy leváló darab beékelődik. Ha meg a korom a dugattyúgyűrűt megfeszíti, valami engedni fog.
Ha akad szerelő meg 10, 15ezer a perselyben biztos lesz aki meggyógyítja
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!