A nyugatra szánt autókra valóban jobb minőségű festéket kennek, mint, amiket a kelet-európai piacon értékesítenek?
Van egy ismerősöm, aki nemrég vett külföldi papíros kocsit.
Nekem az volt a véleményem, hogy pénzkidobás volt, mert regisztrálni, forgalomba helyezni...stb többe került, mintha itt vett volna ugyanolyan autót.
Ő viszont azt mondta, hogy nem pénzkidobás, mivel a Svájban , Ausztriában,Németországban értékesített autóknál sokkal jobb minőségű festéket, fényezést használnak.
Ez főleg télen, az állandó sózás miatt kell, de a nap roncsoló hatásait is jobban bírja az autó, később kezd el korrodálódni, illetve a különböző alkatrészek tovább tartanak ki.
Valami igazság lehet benne, mert 13 éves az autó amit vett, nem volt mindig garázsban tartva és a festése olyan, mintha új lenne.
A magyar használt autó piacon sok 13 éves már rozsdásodik, matt, mivel silányabb minőségű fényezést kaptak.
"Valami igazság lehet benne, mert 13 éves az autó amit vett, nem volt mindig garázsban tartva és a festése olyan, mintha új lenne.
A magyar használt autó piacon sok 13 éves már rozsdásodik, matt, mivel silányabb minőségű fényezést kaptak."
Bizonyos nem megfelelően kezelt kasztnival rendelkező autómárkák 13 évesen porrá rohadnak, míg más megfelelően kezelt autók nem.
Ezen sokad dob, hogy néhány országban csak az autópályán sóznak ( vagy ahol telik zeolira, még ott sem) míg nálunk agya-főbe mindenhol és ehhez nem társul megfelelő mosási kultúra.
Hogy lenne már igaz, minőségbiztosítási okokból mindenhol, minden piacra szánt autónak el kell érnie a minőségi elvárásokat, amik a németeknél elég magasak. Korábbal már az olaszok is német szakemberekkel hozták össze az Alfa 159-et, most a franciák a Talismant, hogy a minőségbiztosítási rendszerüket a német színvonalra fejlesszék föl.
Rosszmájúan megjegyezném, hogy rengeteg roszdásodó küldföldről hozott autót látok. Külföldön is rengeteg roszdásodó 10 év felettit (de sokszor még fiatalabbakat is rozsdával), most akkor jobb minőségű a festésük? Ugyanúgy tele vannak rozsdavarakkal. Magyarországon rengeteg onnan hozott autó megy már az utakon, most akkor inkább ott az igazság, hogy az a sok magyar piacon már 13 évesen rorzsdásodó autó külföldi hassználtimportból származik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!